karianne122 Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 (endret) http://nelly.com/no/...ress-215775-80/ Siden kjolen er veldig lys så tenkte jeg enten slettet eller krøllet hår. Og naturlig brun/kobberfarget sminke. Har brunt hår og blå øyne:) Til tilbehør tenkte jeg svarte pumps med machende clutch veske. Blir det helt feil siden kjolen er så lys? Siden kjolen er litt sånn grå/sølv aktig så tenkte jeg at det ville bli kult med litt tilbehør i gull.. gullglittrende neglelakk, og ett lite gullsmykke og/eller armbånd i gull. Blir dette veldig rart? Trenger tips, skal på juleball i neste uke og vil at alt skal være perfekt! Jeg er 17 år bare sånn at det er sagt;) Endret 12. desember 2012 av karianne122
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Den er 10 cm for kort. Anonym poster: d809ca8bc481e7edaa1eff9573f04b3b 2
awesome. Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Nei, syns ikke det du har valgt ut blir rart Hvis du skal ha lys strømpebukse, går det greit med svarte pumps. Synes det høres kult ut å ha svart clutchveske slik at skoene ikke blir det eneste i svart. Tilbehør i gull høres også kult ut, men selv ville jeg ha gått for et armbånd og droppet smykket siden kjolen har mye detaljer på overdelen. Hvis du dropper smykket kan du jo kjøre på med litt ekstra hår og sminke. En smokey eye look, kanskje? Når det gjelder håret, synes jeg store krøller hadde passet bra. Hadde også sprayet litt over de slik at det blir en litt røffere look. Ville kanskje ha gått for en annen farge på neglelakken, da det kan bli litt for mye glitter. Men dette kommer helt an på hvordan fargen du har valgt ut er. Selv har jeg forelsket meg i mørkerøde neglelakker
karianne122 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2012 Nei, syns ikke det du har valgt ut blir rart Hvis du skal ha lys strømpebukse, går det greit med svarte pumps. Synes det høres kult ut å ha svart clutchveske slik at skoene ikke blir det eneste i svart. Tilbehør i gull høres også kult ut, men selv ville jeg ha gått for et armbånd og droppet smykket siden kjolen har mye detaljer på overdelen. Hvis du dropper smykket kan du jo kjøre på med litt ekstra hår og sminke. En smokey eye look, kanskje? Når det gjelder håret, synes jeg store krøller hadde passet bra. Hadde også sprayet litt over de slik at det blir en litt røffere look. Ville kanskje ha gått for en annen farge på neglelakken, da det kan bli litt for mye glitter. Men dette kommer helt an på hvordan fargen du har valgt ut er. Selv har jeg forelsket meg i mørkerøde neglelakker Tusen takk for svaret:) Går det bra med rød leppestift til den kjolen? Og kanskje litt mere naturlige øyne?
awesome. Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Ja, det går helt fint an så lenge du holde resten av sminken mer naturlig, som du sier. Tror det blir kjempefint!
WBNina Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Enig med Awsome på tilbehørsfronten, men kanskje det vært fint med et lite fargedrypp også? Kult med sorte pumps og clutch, så kanskje noe så enkelt som en turkis ring/armbånd (veldig fint sammen med de røde leppene) ville gjort seg? Ellers tror jeg slett hår ville blitt veldig fint til denne kjolen. Litt mer typete og edgy enn krøllete lokker . Kos deg på ball!
karianne122 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2012 Takk for svar. Det hjalp mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå