Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjipt å få en glasskrukke (alà Norgesglass) med hjemmelagede karameller?

Økonomien er trang og jeg må begynne å tenke kreativt. Så det var billige glasskrukker med lokk på IKEA, så tenkte noe slikt til alle voksne jeg skal gi gaver til.

Også ble jeg inspirert av en tråd om karameller et annet sted her.

Anonym poster: a19f342d5054935e270c65b2a5c6e387

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitronkake
Skrevet

Jeg synes det er en koselig julegave jeg. :)

• Liker 9
Gjest Daenerys
Skrevet

Ville blitt glad for det :) Mer glad enn for en random bok eller et random klesplagg jeg aldri kommer til å bruke.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde syntes det var litt kjipt ja. Men det kommer an på hvem det er fra. Helt ok fra f.eks en tante e.l. men ikke fullt så ok fra søster eller mor!

Anonym poster: 2ec2f20f0eb3ad82cd0118d0bc99ad20

• Liker 5
Skrevet

Hadde jeg vært mottaker, ville jeg blitt mer glad for en gave du har brukt tid på, enn en du kjøpte i siste liten på senteret.

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde blitt glad over en slik gave :)

Anonym poster: d6c3bde35dc5901cbc35189c9b1c40be

• Liker 1
Skrevet

Åh, nå ble jeg glad.

Dette blir en gave til mine foreldre og mine søsken + ei venninne.

Har tre tantebarn også, men disse er i alderen 2-5 år, så karameller blir nok ikke aktuelt der :fnise:

Skrevet

Jeg hadde elsket det! Du kan jo også enkelt lage lakrisfudge, sjokolade i en eller annen form eller annet godteri hvis mottakeren ikke liker karameller.

Adele: man har jo brukt tid på karamellene.. Eller skal man blåse glasskrukken selv også?

• Liker 2
Skrevet

Høres kjempebra ut :) (sånn bortsett fra at jeg ikke liker karameller da, men alt annet av godis ville vært bra)

• Liker 1
Skrevet

Adele: man har jo brukt tid på karamellene.. Eller skal man blåse glasskrukken selv også?

Ja? Jeg ser ikke poenget ditt her?

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde elsket det! Du kan jo også enkelt lage lakrisfudge, sjokolade i en eller annen form eller annet godteri hvis mottakeren ikke liker karameller.

Ja, jeg tenkte på å kanskje lage andre ting også, men jeg kikket på oppskriften til karamellene og jeg trenger bare å kjøpe en ting..resten har jeg nok av i skapet, så det blir veldig billig.

Glasskrukkene koster 25kr pr stk, så det blir 150kr + ingrediensen jeg trenger som koster 50kr. Mulig jeg må ha 2 av den, så om jeg runder opp så blir det maks 250kr for julegave til 7 personer.

• Liker 1
Skrevet

Ja? Jeg ser ikke poenget ditt her?

Det var ment til det første innlegget ditt, hvor du påstod at dette blir en gave kjøpt i siste liten (hvis jeg ikke mistolket deg totalt). Det er jeg uenig i.

Skrevet

Elsker sånne gaver!

• Liker 1
Skrevet

Elsker sånne gaver!

Så bra! :)

Nå føler jeg at jeg kan puste lettet ut. Litt iallefall, for har tre små barn jeg må kjøpe gave til og aner ikke hva barn vil ha i dag :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Gjennomtenkt,personlig og fin gave synes jeg!

• Liker 1
Skrevet

Dritkjip gave å få fra søster!

I såfall ville eg lagt til eit lite kort om at du spanderer kino eller teater når økonomien blir litt betre.

Anonym poster: 1f248aa4b8428814f9107a879b1aa2a4

• Liker 5
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg elsker slike gaver. Det er virkelig nammis med hjemmelaget godis.

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper jeg er en av dem som skal få karameller til jul... :rodmer:

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Med mindre noen ikke tåler det karamellene er laget av er det vel koselig, vel :)

• Liker 2
Gjest annemor30
Skrevet

Åh, nå ble jeg glad.

Dette blir en gave til mine foreldre og mine søsken + ei venninne.

Har tre tantebarn også, men disse er i alderen 2-5 år, så karameller blir nok ikke aktuelt der :fnise:

Kjøp ikea krukke til dem som du fyller med sjokoladenisser fra nille,de er billige og kjempe gode;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...