Stinemor Skrevet 1. juni 2002 #1 Skrevet 1. juni 2002 Hei! Leste lengre nede her at du har mottatt capen din..........hvilken str. har du kjøpt?!? Kunne tenkt meg en sånn en selv og har kommet over en i str L, jeg selv er ca str 40, tror du da den passer, eller blir den for stor?!? På forhånd tusen takk for svar!!!! Klem fra meg til deg12
Stinemor Skrevet 3. juni 2002 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2002 Det er bare meg igjen, beklager at jeg maser, men blir helt i 100 når jeg blir engasjert. Hun som skal få tak i capen til meg mener at jeg klarer meg med str L da de er store i str. Jeg er som sagt str 38/40 og er 173 cm høy. Hva tror du i forhold til den størrelsen du har kjøpt deg?!?12
vinterbrud 010203 Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Hei! Jeg trodde ganske så sikkert at jeg måtte ha en L, for jeg er en 40 i størrelse til vanlig. Men en M holdt lenge, den er STOR i størrelsen. Nå er jeg bare 162, men til meg er den litt for lang egentlig, men i vidden er det mye å gå på! Så derfor tror jeg en M vil holde til deg også jeg!
Stinemor Skrevet 3. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2002 Beklager, skrev feil i det forrige innlegget mitt, hun som får tak i den til meg mener at de er så store i str at jeg klarer meg med str Small, hva tror du?!? Hun skal også få tak i en lik en til dattera vår på 5 år............Åh som jeg gleder meg!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå