Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere dette hjemme eller hos Hudpleier/Frisør?

Hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg farger brynene mine selv, og det går veldig greit.

Vippene får jeg ikke helt til, så det har jeg tenkt å overlate til hudpleieren min neste gang jeg skal dit.

Prisene hos min hudpleier:

Farging av bryn 100.-

Farging av vipper 150.-

Gjest Virvel
Skrevet

Mamma farget nettopp brynene sine, men sier hun ikke klarer vippene selv, i hvert fall blir det ikke pent da. (Hun er utdannet frisør, så hun burde jo vite...) Hun skal få lov til å ta mine vipper til sommeren. :-)

Skrevet

har aldri farget bryn, så det vet jeg ikke noe om, men har farget vipper både hos frisør og hjemme selv, og har ikke hatt noe forskjell i ferdig ressultat.

Har heller ikke hatt problemer med å legge på fargen hjemme, men følger ikke bruksanvisningen fra pakken, legger heller på som en maskara bare både oppå og under, kan da gjøre hva som helst mens den sitter på, se på TV og alt mulig. Ikke noe problem.

Gjest Ethereal
Skrevet

Og den renner ikke i øynene? Da må jeg spørre om hva slags merke farge du bruker? Jeg har prøvd selv=>røde øyne, og har gjort det hos frisør=>røde øyne. Jeg er nok for nysgjerrig, og klarer ikke å holde øynene lukket. Brynene tar jeg selv, når jeg gidder det.

Skrevet

Husker ikke navnet på den jeg har brukt hjemme jeg, men den er kjøpt til 50,- på H&M.

hvor rennende den skal være bestemmer du selv, det kommer an på hvor mye/lite du tilsetter av dråpene/kremen, det står også på beskrivelsen at du kan blande til dette for forskjellig konsistens.

Når jeg følger blandingen som beskrevet, så renner den ikke på meg, den blir mer som en krem som jeg smører på vippene, så jeg trenger ikke ha øynene lukket når jeg har den på.

Men så har jeg da også mørke vipper innerst, så jeg tar kanskje ikke fargen heeeeelt inn?? mulig.

fikk ikke fargen i øynene verken hjemme eller hos frisøren jeg, men hos frisøren var jeg flink å holdt øynene lukket.

Hjemme ser jeg på TV mens jeg venter på at den skal virke.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg gjør som aline, det går kjempebra!

Bruker maskara-kost og passer jo på at ikke blandingen er for flytende.

Dessuten bruker jeg den lille pinnen som er med, for å legge farge helt innved røttene på oversiden.

Meget bra resultat!!

Skrevet

Jeg har gjort dette hjemme, men fikser heller ikke øyenvippene. Får liksom ikke fargen til å sette seg. Vurderte om jeg skulle gå til frisør neste gang så det ble jevnere og penere.

Men brynene går som regel bra.

Skrevet

Samme her, får til brynene men ikke vippene...

Skrevet

Jeg har gjort dette i mange år hjemme, hadde aldri turt å gå å gjøre det i salong. Gjør det ikke veldig vondt da? Jeg bruker den pinnen som følger med i pakken, tror det er fra deepend den jeg bruker rosa er den i allefall. Men jeg bruker mindre væske enn det som står på pakken da renner den ikke. Jeg bruker en gammel mascarabørste på bryn og yterst på vippene. Innerst bruker jeg den pinnen som følger med og legger den som en eyeliner.

Skrevet

jeg har prøvd å farge øyenvippene mine flere ganger selv, med slike gjøre-det-selv pakker fra h&m.. dette funker ikke på meg, så jeg går til en hudpleier å gjør dette. bruker for det meste å farge de på våren/sommeren, så slipper jeg å bruke mascara! :) Koster rundt 200,- for vippene. Farger ikke øyenbrynene...vil ha de naturlig =) Dessuten så tar det max 10 min hos hudpleieren, og 30 min hjemme (og det svir noe j..!)

Gjest Dolphina
Skrevet

Farger brynene selv.

Vippene farget jeg på tirsdag hos hudpleier. Betalte 150,-. Svei litt, men må lide litt for skjønnheten!

Skrevet

Farger brynene selv.

Sist jeg prøvde å farge vippene endte det bare med at jeg fikk kremen inn i øyet (og det svei noe infernalsk), så det har jeg slutta med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...