Gå til innhold

Jeg vil slette eksen fra fb, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er redd han skal klikke!

Jeg har en ganske psykisk ustabil eks, det er nesten to år siden det ble slutt. Jeg har sletta han før, orker ikke at han skal følge med på meg.. Da klikka det helt for han, så jeg la han til på nytt.

Nå er jeg sammen med en fantastisk mann, vi har vært sammen et år og nå har jeg lyst å slette eksen fra facebook. Jeg vil rett og slett ikke at han skal ha innsyn i "mitt liv" lenger. Men jeg er redd han er ond nok til å hevne seg på dette ved å prøve å ødelegge mitt nye forhold. JA, jeg er redd han er så syk i hodet! Jeg tror ikke han ønsker meg noe godt, men har inntrykket av at han er relativt fornøyd så lenge han får følge litt med på meg. Nå vil jeg egentlig bare ha han 100% ut av livet mitt.

Jeg vurderer å slette profilen min helt for så å lage en ny profil som er skjult slik at det ikke går an å søke noen opp, går det?

Hva ville dere gjort i en sånn situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ann å sette profilen slik at ingen kan søke deg opp. Men han kan uansett finne deg i vennelista til andre med mindre di blokkerer han.

Jeg ville slettet han

Skrevet

- Du kan lage restriksjoner slik at han ikke ser noe av det du legger ut.

- Du kan slette og blokere ham, for så å si at du har slettet profilen din(funker kun hvis du ikke har noen han kjenner som venner og gjør slik at det ikke går an å søke opp profilen din).

- Du kan slette ham, drite i resten og anmelde ham for trakasering hvis han begynner og plage deg og ikke gir seg.

Anonym poster: 2b916d410c7d3c58dbaa01806aa3733a

• Liker 5
Skrevet

Slett og blokk han du, og så kan du gå på innstillinger og gjøre det slik at kun de du har på vennelista kan søke deg opp, ingen andre :)

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg har en ganske psykisk ustabil eks, det er nesten to år siden det ble slutt. Jeg har sletta han før, orker ikke at han skal følge med på meg.. Da klikka det helt for han, så jeg la han til på nytt.

Nå er jeg sammen med en fantastisk mann, vi har vært sammen et år og nå har jeg lyst å slette eksen fra facebook. Jeg vil rett og slett ikke at han skal ha innsyn i "mitt liv" lenger. Men jeg er redd han er ond nok til å hevne seg på dette ved å prøve å ødelegge mitt nye forhold. JA, jeg er redd han er så syk i hodet! Jeg tror ikke han ønsker meg noe godt, men har inntrykket av at han er relativt fornøyd så lenge han får følge litt med på meg. Nå vil jeg egentlig bare ha han 100% ut av livet mitt.

Jeg vurderer å slette profilen min helt for så å lage en ny profil som er skjult slik at det ikke går an å søke noen opp, går det?

Jeg ville ha slettet og latt personen ta følgende. Evt. verbale angrep i ettertid ville jeg ha behandlet konstruktivt og gitt personen gode grunner til hvorfor det er slik.

Ingen vits i å sy puter under armene på folk.

Skrevet

Må du være på facebook?

Er det tvang liksom? hehe

Skrevet

Må du være på facebook?

Er det tvang liksom? hehe

Så om hun vil være på facebook, så må hun finne seg i at han klikker i vinkel om hun sletter ham, eller så må han få lov til å snoke på profilen hennes? :P

Skrevet

Ville bare lagd en egen gruppe med restriksjoner som får være venner med deg men ikke se noe og putta han i den. Gjorde det med min eks og div ivrige mennesker jeg synes spammer og snoker litt vel mye..

Skrevet

Så om hun vil være på facebook, så må hun finne seg i at han klikker i vinkel om hun sletter ham, eller så må han få lov til å snoke på profilen hennes? :P

Facebook bruken til mange er helt sinnssyk (etter hva jeg har hørt).

Men TS kan selvfølgelig velge selv å slette denne exen. Ingen kan nekte henne det.

Skrevet

Har vært opp en lignende situasjon og jeg valgte å slette min egen konto. Har ikke angret et sekund.Det at jeg var på face ville uansett ha trigget han selv om jeg blokkerte. ( kontakte vennene mine /lage falske profiler så sende venneforespørsel osv)..

Skrevet

Hadde slettet han og svart konstruktivt hvis han hadde reagert. Hadde han tatt til ett nytt nivå med trakassering e.l. hadde jeg anmeldt han.

Skrevet

Jeg hadde en slik episode med en gal eks også. Jeg kontaktet faren hannes og fortalte ham hvordan han oppførte seg, og videre sendte alle trussler osv. til faren. Jeg fortalte ham videre at jeg håpet at han ville snakke med (den 36 år gammle) sønnenen hannes for hvis jeg fikk hint av noe som helst annet var neste stopp politiet. Faren beklaget så mye og sa jeg måtte sende alt sønnen sendte meg videre til ham for fremtiden, og han skulle snakke med ham. Da ga det seg heldigvis :)

Jeg måtte også ta fra ham all makt. Alle mine dypeste mørkeste hemmeligheter måtte på bordet. Jeg fortalte alle om alt, så han hadde ikke mer å true med. Vanskelig å ha datet psykopater..

Anonym poster: a8821e02e8970088b815cde1263ce49c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...