Gå til innhold

vasektomi - hot or not?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Not nå, ettersom jeg ønsker å få barn i fremtiden. Dersom vi var ferdig med sånt, eller han hadde tatt standpunktet om å ikke få barn tidligere er det hot! Liker en mann som tar ansvar for egne handlinger.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Eg skjønar ikkje kva TS meinar "med hot or not"

Altså med "hot or not" tenkjer eg på kva som er sexy utsjånadsmessig...ikkje kva inngrep som har vorte utført på den kroppen...For meg blir ordlyden feil. Ein kunne liker gjerna spurt; "blindtarmoperasjon; hot or not" (Eller kverulerar eg no? :sjenert:)

Om TS tenkjer på om ein mann som er sterilisert er aktuell for meg så er svaret nei. Eg vil ha fleire born.

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

TS her. Høres ut som det er et KNEPENT flertall for at detta er HOT!! Men er ikke sikker på om jeg har BALLER til å gjenomføre dette altså...

Anonym poster: fe209b37bbb1459bd8cb020fc6790b10

Hvis du vet du ikke ønsker deg flere barn så er det ingenting å nøle med. For det er nok av fyrer som sier at de ikke vil ha flere barn, men som overlater alt ansvaret for prevensjon til damerne. Og uhell kan skje.
  • Liker 4
Skrevet

Det er jo ingen av delane... Det handlar jo berre om ein ynskjer (fleire) barn eller ikkje.

Skrevet

Nja, etter å ha truffet min andel kvinnehatende steriliserte menn, som har blitt tvunget til sterilisering av kona, så er det for meg rimelig NOT.

For meg er det ensbetydende med Pussy-whipped og uten muligheter og evner til å snakke ærlig eller ta egne valg. I tillegg har de alle sammen uttrykt ønske om å ha flere barn, med meg, og unnlatt å si at de har klippet kuken.

Men det er bare min erfaring

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville jo ikke brukt det som et sjekketriks, TS.. Det er litt vel frempå å informere om fruktbarhetsstatus i en fase hvor man fortsatt bruker sjekketriks.

Skrevet

For min del: HOT. Men jeg har fått de barna jeg ønsker meg, da.

Og et spørsmål til den som mener at en sterilisert mann ikke er like mye mann lenger: Mener du også at en sterilisert kvinne har tapt sin kvinnelighet? Begrunn svaret, please.

• Liker 3
Skrevet

For min del er det verken spesielt hot eller not. Jeg har egentlig lyst på barn en gang i framtiden, så ville vel foretrukket at han var fertil, men er han steril, så er han steril. Vet ikke helt hva mer jeg skal si om den saken?

Om vi hadde fått de barna vi ville og var godt vokse hadde jeg satt stor pris på om han tok "ansvaret" så jeg slapp å bruke prevensjon.

Skrevet

Nja, etter å ha truffet min andel kvinnehatende steriliserte menn, som har blitt tvunget til sterilisering av kona, så er det for meg rimelig NOT.

For meg er det ensbetydende med Pussy-whipped og uten muligheter og evner til å snakke ærlig eller ta egne valg. I tillegg har de alle sammen uttrykt ønske om å ha flere barn, med meg, og unnlatt å si at de har klippet kuken.

Hæææ?
  • Liker 2
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Hadde blitt kjempeglad om en potensiell kjæreste var det, jeg. Jeg vil ikke ha barn, så for min del ville det bare betydd at jeg slipper å styre med prevensjon. Selvsagt må dette være noe han selv har valgt og kan stå inne for - menn som steriliserer seg utelukkende fordi dama vil det har jeg ikke særlig respekt for.

• Liker 3
Skrevet

Hæææ?

Det er jo ikke slik at hun mener damene slang dem på bordet og klippet sjøl. Men kvinner har mange metoder for å få det slik de ønsker. En bekjent av meg fikk høre av dama si at hun var ferdig med å få barn, så da måtte han værsågod klippes. Han nektet, men fikk da vite at han da kunne glemme å ha sex med henne. Kondombruk var ikke godt nok for henne. I denne perioden bedrev hun så og si psykisk terror på ham, og han ga til slutt etter. Halvannet år etterpå gikk hun fra ham. Bitter? Ja, selvsagt var han det.

Skrevet

Veldig mange av mennene som jeg har truffet som har sterilisert seg har vært utrolig pussy-whipped, ja. Og har ingen mulighet til å kunne klare seg i et forhold med en kvinne som bare vil dem vel.

Når de da i tillegg (fordi de tror det er det jeg vil høre, igjen Pussy-whipped og vet ikke bedre) SIER at de vil ha barn, og unnlater å si at de faktisk har klippet kuken, DA er det for meg NOT med menn som har steriliert seg.

• Liker 1
Skrevet

Uaktuelt for meg som ønsker barn,men flott at menn som ikke ønsker barn tar ansvar selv.

Men Han må fortsatt huske på å bruke kondom da for sterlisering beskytter ikke mot SOS.

• Liker 1
Skrevet

Der tør jeg påstå at de har vært "pussy-whipped" fra før av.

Skrevet

Du tror ikke det kan ha noe å gjøre med at de har mistet ballene da?

Anonym poster: f85b96c602419bc599b946c1fd73177e

Skrevet

Åh ja, my point exactly! Og er det noe jeg ikke ønsker er det en mann som ikke tør knytte skolissene før kona sier det er greit.

• Liker 1
Skrevet

Åh ja, my point exactly! Og er det noe jeg ikke ønsker er det en mann som ikke tør knytte skolissene før kona sier det er greit.

Ikke sant?

Du tror ikke det kan ha noe å gjøre med at de har mistet ballene da?

Anonym poster: f85b96c602419bc599b946c1fd73177e

Ehh de har ikke mista ballene. Med mindre du mener "baller"

Om du tror de forandre personlighet etter inngrepet,så tar du nok feil.

Men ettersom du skriver litt sån baller og "baller" er jeg usikker på hva du faktisk mener

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er jo ikke slik at hun mener damene slang dem på bordet og klippet sjøl. Men kvinner har mange metoder for å få det slik de ønsker. En bekjent av meg fikk høre av dama si at hun var ferdig med å få barn, så da måtte han værsågod klippes. Han nektet, men fikk da vite at han da kunne glemme å ha sex med henne. Kondombruk var ikke godt nok for henne. I denne perioden bedrev hun så og si psykisk terror på ham, og han ga til slutt etter. Halvannet år etterpå gikk hun fra ham. Bitter? Ja, selvsagt var han det.

Han kunne jo bare latt vær å ha sex med henne. Jeg fatter ikke at han i utgangspunktet kunne ha _lyst_ på sex med en som terroriserte ham psykisk...

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg måler ikke hva som er hot eller ikke ut i fra om en mann er steril eller ikke. Men det hadde vært ganske uaktuelt å bli sammen med en som var det, fordi jeg ønsker å holde mulighetene for flere barn åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...