spørsmålstegnet Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Jeg var en av de heldige som hadde billetter til verdenspremieren på Hobbiten 3d, i SAL 1 på Colosseum i Oslo!! Nå var ikke jeg en av de som hadde sovet ute, men jeg hadde uansett høye forventninger til at det skulle være skikkelig underholdning, taler og litt konkurranser. Det var vel 4 saler som sendte filmen i 3d, og utenfor var det vel 3 hester (og noen som hadde kledd seg ut. Det var vel litt servering av gløgg og litt gratis tortillas. Men thats it! Og jo, nemi tegneseriehefte (!!!) som det tydelig sto 50 kroner på. Kult at vi får noe som er litt verdi da ihvertfall. Alle fikk det, så sammenlagt så må jo det ha kostet? eller?? Uansett, så kunne det jo bruke de pengene på ordentlige taler, litt trailere, show, fyrverkeri eller et eller annet. Det skjedde jo INGENTING!! Føltes helt vanlig ut. Skal jo være litt fart over verdenspremiere, og hvertfall i storstua! Til og med på kon tiki, så hadde de fått inn skuespillerene som snakka litt. Er det noen som reagerte, eller var det kun fokus på filmen? Filmen var bra den assa.. men jo.. de første 5 minuttene av filmen så hadde dem ikke klart å skru på 3d-effekten. Det er amatør! Det var sikkert gøy med fakkeltoget da, men den så jeg ikke uansett.. Men man får vel ikke mer gøy enn det man lager sjæl! 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Enig. Syns de gjorde lite utav det Anonym poster: 11a23511a8944a7734e592f19e7e1a60
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Wow, da gjorde de mye mer ut av det her jeg bor ( bygd i indre vestlandet ), de hadde taler, hobbiter på ponnier ( fra lokal rideskole ), kinovakta var kledd ut, fikk godtepose med noen effekter, blader og bilder, og litt sånn dill. Jeg var ikke der, men hørte om det fra venner som fikk tilgang. Og den salen var ikke solgt ut en gang. Anonym poster: 29d063423f1236dbd8be07db1e14aa52
Gjest Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Vil få med meg filmen, men venter til etter helgen. Da har det sikkert roet seg litt. Premierestyr er uansett ikke hovedgrunnen min til å se filmen. Men hvordan fungerte det at de bare filmet 1/3 av boken? Og de sier at handlingen er veldig annerledes vinklet enn i orginalen. Var den delen av opplevelsen bra?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 For meg handler det om filmen ikke om alt rundt det! Anonym poster: cbf5b4f0aa44a2a9ea9e2d51923ec71c
spørsmålstegnet Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2012 For meg handler det om filmen ikke om alt rundt det! Anonym poster: cbf5b4f0aa44a2a9ea9e2d51923ec71c Når det er verdenspremiere, så handler det ikke bare om filmen. Da synes jeg man skal showe og gjøre litt ut av det!
Gjest Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Jeg må være ulidelig treg. Det viktigste for meg er nemlig å se filmen. 1
NancyB. Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Men hvordan fungerte det at de bare filmet 1/3 av boken? Og de sier at handlingen er veldig annerledes vinklet enn i orginalen. Var den delen av opplevelsen bra? No er det ei stund sidan eg las boka, men eg følte den fulgte boka ganske bra. Alt skjedde i riktig rekkefølge for min del, iallefall. Kjærasten sa også det at det var fleire ting som var akkurat slik han hadde sett for seg. Verdt å merke seg at Hobbiten-filmane hentar ikkje berre materialet sitt frå Hobbiten-boka, men også frå for eksempel tillegga til Ringenes Herre. Men igjen, eg syns den første filmen følgte første delen av boka godt. Gledar meg masse til fortsettelsen!
spørsmålstegnet Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2012 Jeg må være ulidelig treg. Det viktigste for meg er nemlig å se filmen. Hehe.. Altså, når man ligger ute i kø i en uke. Drar på kino klokka 12 om natta og er legger seg ved 4-5 tiden. + ta taxi hjem den lange veien og må ta seg fri fra jobb dagen etter, eller å være drittrøtt dagen etter.. så er ikke det viktigste "bare" å få med seg filmen. Da forventer man mer enn å bare være førstemann å se filmen. Hvis det viktigste er å "bare" se filmen, så kan man jo drøye den litt, og slippe kaoset, velge gode seter og en tid som ikke går ut over nattesøvnen. Nå snakker jeg om "verdenspremiere", og da må man se helheten litt i perspektiv.
NancyB. Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 Hehe.. Altså, når man ligger ute i kø i en uke. Drar på kino klokka 12 om natta og er legger seg ved 4-5 tiden. + ta taxi hjem den lange veien og må ta seg fri fra jobb dagen etter, eller å være drittrøtt dagen etter.. så er ikke det viktigste "bare" å få med seg filmen. Da forventer man mer enn å bare være førstemann å se filmen. Hvis det viktigste er å "bare" se filmen, så kan man jo drøye den litt, og slippe kaoset, velge gode seter og en tid som ikke går ut over nattesøvnen. Nå snakker jeg om "verdenspremiere", og da må man se helheten litt i perspektiv. Men reklamerte dei for noko opplegg då? Eg og var på verdspremiere, kjørte ein time til og frå og hadde ordna meg fri for dagen etter, men eg forventa ingenting meir enn filmen, og det var heilt greit for min del (trur ikkje eg hadde klart å konsentrere meg om så mykje anna heller, gleda meg så mykje at eg nesten spøy sommarfuglar). Eg skjønnar at du er skuffa viss det blei reklamert for masse greier, men viss ikkje det blei det kan man ikkje forvente det heller? 1
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Hehe... Jeg vil bare se filmen jeg. Jeg var på verdenspremieren på en annen kino i landet, der var det kostymekonkurranse/riddles in the dark-konkurranse. Syns det bare var styrete, jeg var ikke interessert i det.
Wonders Skrevet 13. desember 2012 #12 Skrevet 13. desember 2012 jeg skal på lukket forestilling i morgen på dagtid med jobben til min samboer. Gleder meg. Har gått forbi reklamene på nationale nå i flere uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå