Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har hele livet hatt litt fregner men mindre med årene. Er mellomblond naturlig og hadde aldri rødt hår da jeg var liten. Men det er farget litt mørkere nå, men noen tror jeg har naturlig rødt hår, siden jeg har fregner.

Det er vel ikke en selvfølge at fregner betyr rødt hår?

Hvem av disse vil du si har rødt hår? :)

http://theberry.com/2011/11/18/freckle-me-this-22-photos/

Og hva med henne: http://oldfiles.freshnet.se/wp-content/blogs.dir/13/files/2010/07/6lit.jpg

Virker som folk har forskjellige oppfatning av hva som er rødt/brunt.

Ikke at dette er så nøye, men lurte bare litt :)

Anonym poster: b229a7d12185881fa2004515078518ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1, 3, 12, 21 er vel de som har naturlig rødt hår, om enn noe farget i etterkant vil jeg si.

Det siste ville jeg ikke sagt at var rødt, men mindre det er noe strawberry blonde.

Rødt hår eller strawberry blonde er vel den vanligste kombinasjonen med fregner, selv om noen naturlig blonde også har det. I min slekt er i hvert fall mange av oss enten rødhårede eller har blondt hår med litt rødskjær i seg (noe som oftest manifesteres i rødt skjegg)

Skrevet

Jeg fant bare 4 kjendiser der som har/jeg vet har rødt hår :)

Anonym poster: b06e6b73bd690b6ea7f14d1efc114b6d

Skrevet

Jeg er helt blond, men har noen fregner... Får mange når jeg er i solen da :)

Skrevet

Det er vel ikke en selvfølge at fregner betyr rødt hår?

Anonym poster: b229a7d12185881fa2004515078518ae

Nei, det er ikke en selvfølge at fregner betyr rødt hår, men de aller fleste med rødt hår har jo fregner :)

Hadde en venninne med blondt hår, brune øyne og fregner - kjempesøt!

Skrevet

Jeg har en veninne med brunt hår (totalt uten rødskjær) og massevis av fregner :) herlig jente!

Anonym poster: b06e6b73bd690b6ea7f14d1efc114b6d

Skrevet

Fregner er ganske vanlig hos mennesker med blondt hår i familien også, så det er veldig mange som har fregner som ikke har ett eneste rødt eller gyldent hår på hodet.

Jeg har fregnedryss på nesa og får fregner i omtrent hele ansiktet om sommeren. Pappa er rødhåret (og hele familien hans bakover også, skikkelig kobberrøde hele gjengen :fnise:), mamma er mørk.

Jeg er mørk, men får et slags gyldent skinn i håret når sola står rett på.

Jeg har også en stesøster som er helt blond som har enda mer fregnedryss på nesa enn meg. Og dette er snakk om skikkelig lyst blondt hår, ingen tegn til gyldent i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har brunt hår, ganske mørkt, og fregner :) Kjenner en som er naturlig blond, ikke noe rødt i det hele tatt, hun har fregner. Kjenner også en som har mørkt, nesten sort hår, og hun har også fregner :)

Anonym poster: 5ab6f7b774f7119bd4646084a549ce7a

Skrevet

Jeg har nesten svart hår og er halvt asiatisk. Får fregner rett før jeg blir svart. Tror det der varierer veldig.

Skrevet

Jeg har mørkbrunt hår (uten rødskjær, heller mer mot svart da) og blå øyne med fregner. Fregnene syntes ikke omtrent ikke om vinteren, men om sommeren dukker de opp! Både i ansikt og litt på armer/skuldre.

Anonym poster: a64d04edad8790ee521e3549e3347130

Skrevet

jeg har fregner, og har helt lyst hår fra barndommen, nå er det blitt noe mørkere, fregnene er like fine...

Jeg har rødtoner i håret, men kan ikke sees med blotte øye. Jeg må bare huske på det når jeg skal farge håret.

Skrevet

det er ofte at de med rødt hår har fregner ja.. :) det er jo bare pent!

Skrevet

Jeg har lyseblondt hår, veldig mørke øyne (grenser til svarte) og masse fregner.

Anonym poster: 37f0eb3f0369f9a238cdd1a0bf2b7025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...