GadgetGirl Skrevet 9. mars 2004 #1 Del Skrevet 9. mars 2004 Til dere som kjenner eggløsningen: Hvordan arter det seg? Jeg er nå inne i syklus 3 uten p-piller og har lagt merke til små stikke smerter i ca to til tre uker av gangen. Mest venstre side. Det løsner vel ikke egg mer enn en dag? Gir "produksjonen" stikkinger også kanskje? I så fall hvor lang tid tar det fra egget begynner å modnes til det slippes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #2 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg før ømme bryster et par dager før antatt EL (blir ømmere frem til mensen kommer) og så kjenner jeg noen stikk i siden (mest høyre) 1-2 dager rundt antatt EL. Vanligvis løsner vel 1 egg fra den ene siden, noen ganger flere/fra begge sider og noen måneder har man ikke eggløsning i det hele tatt! Så det kan variere fra måned til måned. Men som ved tegn på graviditet, så er ingen tegn helt sikre. Kjenner man godt nok etter, så kan man kjenne litt av hvert... :-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 10. mars 2004 #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg kjenner det som mensmurring. Jeg har ikke de samme smertene, men det murrer i kroppen (noen ganger ligger det på venste side, andre ganger på høyre) ... Ømme bryster, små vondt i magen og i medre del av ryggen.. Ofte litt "maurer" i lårene.... Ellers har jeg tiltider luft i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå