Atena Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Jeg lurer på om det er noen der ute som har noen tips til hvilken mascara som passer for meg ? Jeg vil at den skal gi en del lengde, samtidig litt volum. (Jeg har veldig korte vipper så trenger dette) Den må være vannfast, og aller beste hadde vært en vannfast mascara som gikk bort i varmt vann. Prøvde den todelte (husker desverre ikke merke) med en hvit del, og en svart del, men syntes ikke denne ga godt nok resultat, og ble ganske klumpete.. Forslag noen ?
Cupcake92 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er veldig glad i diorshow black out og lancome doll eyes. Bruker dior til fest og lancome til hverdag
Atena Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2012 Er de å få tak i i vannfast da ? : )
Gjest Guilty Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Diorshow Black Out! Synes selv den er helt fantastisk. Og ja, man får den i vannfast
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Jeg lurer på om det er noen der ute som har noen tips til hvilken mascara som passer for meg ? Jeg vil at den skal gi en del lengde, samtidig litt volum. (Jeg har veldig korte vipper så trenger dette) Den må være vannfast, og aller beste hadde vært en vannfast mascara som gikk bort i varmt vann. Prøvde den todelte (husker desverre ikke merke) med en hvit del, og en svart del, men syntes ikke denne ga godt nok resultat, og ble ganske klumpete.. Forslag noen ? Høres ut som L'Oreal sin. Den med rød og hvit del er bedre enn den med svart og hvit. ( Beauty tubes ) Anonym poster: ff21e799e78272a3ec55a16f3c7d41cd
Cupcake92 Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Er de å få tak i i vannfast da ? : ) Yes, det er jeg ganske sikker på?
awesome. Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg bruker maskara med mye volum for det passer meg best, så vet ikke hvilken som er bra på lengde. Lancome sine maskaraer er hvertfall bra, lett å legge på og de klumper ikke. Ellers har en en fra YSL akkurat nå, men den er også for volum. Fikk høre på parfymelle at en god huskeregel er at en maskara med tynn "børste" er for lengde og en med tykk er for volum. Fant også en link som kanskje kan være til hjelp: http://minmote.no/index.php/2009/06/finn-den-perfekte-maskaraen-for-dine-vipper/ Endret 12. desember 2012 av awesome.
Professor Orm Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Glem at du har hørt, du skal selvfølgelig ha Sensai 38C. http://www.sensai-cosmetics.com/detail/index.php?lang=en&id=sc021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå