AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Noen som har denne? I såfall, er den verdt pengene? Anonym poster: 8faf5a25751fbaf7eb1300ecaaec6e31
Madison_00 Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har en Kenwood Major og det er de beste pengene jeg noen sinne har brukt Men nå er jeg ekstremt glad i matlagning og baking. Har brukt den i gjennomsnitt ca annanhver dag siden jeg fikk den for et par mnd. siden. Hadde ikke vært like mye brukt uten alle tilbehørene, da. Det må sies! Jeg har blender som brukes nesten hver dag til å male nøtter, lage smoothies og supper osv. Og mini mill-en brukes til å lage dipp, male urter og krydder etc ganske ofte. Maler også kjøtt selv. Food processoren har jeg ikke brukt så mye enda, men må vel bare komme inn i det. Baker brød ukentlig og en kake eller dessert hver helg. Jeg synes absolutt det er verdt det, men uten alle tilbehørene er jeg ikke sikker på om jeg hadde kjøpt akkurat denne. Jeg ville ha en all in one maskin som kan gjøre alt, og det fikk jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå