Gå til innhold

Er problemet at jeg er for lett på tråden ? )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann midt i 30 årene. Har en utfordring på å holde på de jentene jeg liker...

Etter jeg ble singel for noen år siden, har jeg prøvd "finne"" meg sjæl :), trent og blitt en halvsunn fyr. Ser meg selv som en sympatisk og til tider morsom mann.

Har en grei jobb, leilighet + en normal sosialt liv. Venner har jeg i bøtter og spann, og elskerinner er det ikke mangel på.

Så kommer utfordringen min da.

Har lett for å komme i kontakt med søte jenter, men ender alltid tidlig i sengs.

Dette syns jeg er greit selv, fordi mener ikke at interessen for min del blir noe mindre hvis kjemien er bra seksuelt.

Standard er at jeg møter ei jente, hvor vi har sex første eller andre treff.

Deretter bruker "søndagen" være hyggelig, og gjerne første date etter vi har hatt sex også.

Når jeg har blitt interesert så liker jeg sende noen meldinger/ringe for å avtale flere treff/flørte litt, men det er da det skjærer seg. Plutselig ser de bare etter en ny venn eller ser på meg som en ONS.......

Sitter med følelsen av at enten er jeg jævli overfladisk og kjedelig så mer enn litt moro er jeg ikke verdt, eller så er jeg for lettvin for noe seriøst.

Det tredje alternativet er at man er klønete i senga, men velger overse det alternativet :D

Anonym poster: 681a7b98bef173ebbb4c7a9a260d6bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet ditt er at du ikke har vært ordentlig forelsket.

Anonym poster: c932534e4afb3af46a4e96c571089e63

Skrevet

Tror problemet er at, ettersom du går til sengs med jentene så fort tror de automatisk at det er ett ONS og ikke noe mer. Hadde jeg møtt en gutt og hatt sex med han med engang hadde jeg ikke vært interessert i noe mer enn ett ligg der og da.. De jentene som er interessert i noe mer og langvarig, venter som oftest litt før de ligger med dem.. Og du vil vel ikke ha en kjæreste du vet ligger rundt med folk de nettopp har møtt heller?

Anonym poster: 3545c0e959d5af1f3f56fceb6c634a42

• Liker 1
Skrevet

Hvor finner du dem? Høres nesten ut som du enten plukker opp jenter på byen eller bare har sex med venninner.

Anonym poster: cefdaecd46279cb9c776d44e0978fa22

• Liker 1
Skrevet

Tror problemet er at, ettersom du går til sengs med jentene så fort tror de automatisk at det er ett ONS og ikke noe mer. Hadde jeg møtt en gutt og hatt sex med han med engang hadde jeg ikke vært interessert i noe mer enn ett ligg der og da.. De jentene som er interessert i noe mer og langvarig, venter som oftest litt før de ligger med dem.. Og du vil vel ikke ha en kjæreste du vet ligger rundt med folk de nettopp har møtt heller?

Anonym poster: 3545c0e959d5af1f3f56fceb6c634a42

TS her^^

I den sammenhengen der bryr jeg meg ikke om jentas fortid. Mister derimot interesse om sex biten drøyer for lenge og finner ei jente med naturlig interesse bare sjarmerende.

Ser poenget ditt da, og lurer på om det er grunnen til at jenter mister interessen.....Håper det ikke er min personlighet :)

Skrevet

Hvor finner du dem? Høres nesten ut som du enten plukker opp jenter på byen eller bare har sex med venninner.

TS her.

Noen ganger, men treffer ofte jenter på byen eller type venners fest/middag. Nettdating føler jeg ikke ikke er for meg. Plukke opp tilfeldige på gata skjer vel sjelden? ^^ Mine hobbier er vel forholdsvis mannsdomminerte, og jobben holder jeg tilbake siden jeg jobber i en forholdsvis sentral stilling.

Skrevet

TS her.

Noen ganger, men treffer ofte jenter på byen eller type venners fest/middag. Nettdating føler jeg ikke ikke er for meg. Plukke opp tilfeldige på gata skjer vel sjelden? ^^ Mine hobbier er vel forholdsvis mannsdomminerte, og jobben holder jeg tilbake siden jeg jobber i en forholdsvis sentral stilling.

Tror nok det er her det ligger, du treffer feil jenter. Blir de med deg hjem fra byen eller hjem fra fest er de nok ikke så interessert i noe mer. Ville heller satset på å spørre om de ville finne på noe en dag.

Klart det er jo en del jenter som vil noe mer om kjemien var der og selv om man hadde sex, men om det er forhold du vil ha bør du vel fokusere på de som er ute etter forhold og ikke bare ta sjansen på at de vil noe mer dagen etter.

Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvis du lurer på om du går frem feil kan du jo prøve en annen metode. Ta med damen på en ordentlig date, vart henne opp som en gentleman, følg henne hjem og la det holde med et kyss utenfør huset hennes. Hold det på det nivået til dere har blitt bedre kjent og kanskje har rukket å få følelser for hverandre. ikke ligg med folk du ikke har følelser for hvis du leter etter en kjæreste.

Mange datingbøker for kvinner anbefaler oss damer å vente 90 dager med sex.. Har ikke holdt ut så lenge selv, men jeg liker å vente til date nummer 8 eller mer for å vite hvem fyren er, se om jeg virkelig liker han, og.om han er verd det. Holder han opp interessen så lenge er det en god mulighet for at han gjengjelder følelsene, tenker jeg :-)

Skrevet

Hvis du lurer på om du går frem feil kan du jo prøve en annen metode. Ta med damen på en ordentlig date, vart henne opp som en gentleman, følg henne hjem og la det holde med et kyss utenfør huset hennes. Hold det på det nivået til dere har blitt bedre kjent og kanskje har rukket å få følelser for hverandre. ikke ligg med folk du ikke har følelser for hvis du leter etter en kjæreste.

Les: hvordan havne i friendzone på rekordtid.

Mange datingbøker for kvinner anbefaler oss damer å vente 90 dager med sex.. Har ikke holdt ut så lenge selv, men jeg liker å vente til date nummer 8 eller mer for å vite hvem fyren er, se om jeg virkelig liker han, og.om han er verd det. Holder han opp interessen så lenge er det en god mulighet for at han gjengjelder følelsene, tenker jeg :-)

Les: hvordan få en mann til å miste interessen for deg.

• Liker 1
Gjest LineaAlba
Skrevet

Les: hvordan havne i friendzone på rekordtid.

Les: hvordan få en mann til å miste interessen for deg.

Haha, Lincoln. Du hadde nok holdt ut hvis du datet meg! ;) Jeg har hvertfall høstet gode frukter på den måten :)

Skrevet

Men bøkene anbefaler vel bare dere jenter med å vente, om TS holder tilbake i 90 dager så ender nok forholdet opp i ingenting.

Skrevet

Du hopper til sengs for fort:) Det får de fleste jenter til å tenke at det bare var Ons eller lignende. ;) Ta deg tid, bli kjent med dem, spør dem ut flere ganger før du går til sengs:) Funker fett ^^.

Skrevet

Haha, Lincoln. Du hadde nok holdt ut hvis du datet meg! ;) Jeg har hvertfall høstet gode frukter på den måten :)

Nøyaktig hva er det du har høstet?

Gjest LineaAlba
Skrevet

Nøyaktig hva er det du har høstet?

Kjæresten min. En utrolig flott mann!

Skrevet

Kjæresten min. En utrolig flott mann!

Han gikk og venta i 90 dager på at du skulle la ham slippe til. Da hadde han nok andre utveier, for å si det slik.

Men uansett, selv om det tilfeldigvis fungerte for deg så er det ikke å anbefale. Det er mye større sjanse for at det går til dårlig enn at det går bra.

Gjest LineaAlba
Skrevet

Han gikk og venta i 90 dager på at du skulle la ham slippe til. Da hadde han nok andre utveier, for å si det slik.

Men uansett, selv om det tilfeldigvis fungerte for deg så er det ikke å anbefale. Det er mye større sjanse for at det går til dårlig enn at det går bra.

Nei, nei. Hvis du hadde lest hva jeg skrev, så ser du at vi ikke ventet så lenge. Jeg hadde ikke orket å vente så lenge jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...