goldenchanel Skrevet 12. desember 2012 #1 Del Skrevet 12. desember 2012 har klart å kaste en julegave som bestod av matvarer for over 1000 kr jeg skulle lage gavekurv av til min mor og stefar. Sukk, som student er det ikke lett å hente frem nye penger og syns dette var forferdelig surrete av meg! Måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 12. desember 2012 #2 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvordan klarte du å kaste dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2012 Stod i en pose på kjøkkenbenken og rundt stod flere poser med ting som skulle kastes, så har jeg knytt den igjen og kastet med alt det andre, sjekket søppla og den var selvfølgelig tømt i dag -_- FML Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 12. desember 2012 #4 Del Skrevet 12. desember 2012 Ah kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2012 #5 Del Skrevet 13. desember 2012 Har gjort det samme selv, ikke med mat som var så viktig da, men med en gjenstand jeg likte.. Så vet du at det ikke bare er du som er surrete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg kan muntre deg opp med at min mor klarte å kaste en stor pose perfekt pinnekjøtt fra den lokale slakteren fra frysen da hun trodde det var en pose gamle rekeskall de hadde fryst ned for å unngå lukt. Det er ekstra ille når man vet hvor glad resten av familien er i pinnekjøtt. Vi tuller med at hun gjorde det med vilje fordi hun egentlig ville ha ribbe (hun har gått 20 år med pinnekjøtt pga. oss barna, men har selv vokst opp med ribbe). Anonym poster: ffc71ea30d39a8b9485e516fe2c22376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå