Gå til innhold

"Hvorfor skal jeg gidde det? Er da ikke så fristende"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååhh jeg er så rasende og såret på samme tid! Jeg skjelver til jeg sprekker nå!! Han dusten jeg er sammen med det siste året har virkelig slippi katta ut av sekken. Jeg har lenge følt at noe manglet i sexlivet vårt så jeg ville ta det opp med han at jeg savner litt skikkelig initsiativ fra han. Vil bli tatt med en storm i blant og at han bare kaster seg over meg og tar meg uoppfordret. Så sier han som tittelen i tråden......

Er det VIRKELIG MULIG? VIRKELIG? Jeg trener mye og gjør alt for å holde meg attraktiv for han. Mange gutter prøver seg på meg så jeg er ikke stygg og jeg vet jeg lett kunne byttet han men dette var en skikkelig knekk på selvtilliten min :( Skal jeg ta det som at han ikke syns jeg er noe fin og finne meg i det? Har lyst til å bare be han dra et vist sted nå og men prøver å samle meg for å prøve å overse det. Hva bør jeg gjøre?

Anonym poster: b3d910eff8e9b1a4d678af8267331674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Den hadde ikke jeg akseptert, hvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Slutte å mase sånn, kanskje. Det er lettere å kaste seg over noen som ikke irriterer hull i hodet på en.

Anonym poster: f8920e7a3d03b43ea0e5bc89bf6b2f3e

• Liker 5
Skrevet

Dump ham. Finn en ny som faktisk fortjener deg.

Anonym poster: fe969974359b0fde7e720365cf7db545

Skrevet

Spør han hva det er med sex som han synes ikke er fristende? Har han vært utsatt for overgrep?

Anonym poster: 5912754f9390e2f3f332726d8c106df3

• Liker 1
Skrevet

Spør han hva det er med sex som han synes ikke er fristende? Har han vært utsatt for overgrep?

Anonym poster: 5912754f9390e2f3f332726d8c106df3

Tror ikke det er sex han ikke syns er fristende. Misstenker at det er meg :( Eller at han må gjøre noe annet enn å motta oral eller en kort tominutters dypp uten forspill....Uff han er en så bra fyr men så egoistisk i senga og tydligvis ikke så tent på meg :(

Ts

Anonym poster: f0ae0c0ed23a678452380b12090a2157

Skrevet

Slutte å mase sånn, kanskje. Det er lettere å kaste seg over noen som ikke irriterer hull i hodet på en.

Anonym poster: f8920e7a3d03b43ea0e5bc89bf6b2f3e

Jeg har aldri mast på han. Jeg må vel få lov til å foreslå nye ting for å piffe opp sexlivet vårt....Gidder ikke dere gutter å gjøre noe annet i senga enn å stikke den inn til dere kommer??

Anonym poster: f0ae0c0ed23a678452380b12090a2157

• Liker 3
Skrevet

Oj... her tror jeg mye kommer an på hvoran stemningen og situasjonen var da dette ble sagt, men til syvende og sist så var ikke dette noe ok svar.. Kanskje tok han det som et angrep?

Kanskje er han fornøyd med hvordan dere har det?

Jeg skjønner godt at det var sårende å høre..spør hva han mente med det? Er han like bastant når han svarer da ville jeg kanskje rett og slett revurdert om han var en passende partner.

Skrevet

Er dette en mann du vil fortsette å være sammen med? Også nå som du vet at han ikke ønsker å gjøre noe for å glede deg? Er det slik du vil ha det? Om ikke, sett deg ned og ta en prat med ham. Fortell hvorfor dette betyr mye for deg og krev et svar på om det vil ble noen forandring. Om han ikke skjønner det må du rett og slett vurdere om du fortsatt vil være sammen med han og om du vil fortsette å ha det sånn.

Skrevet

Høres ut som typen min. Eneste forskjellen er at han ikke sier det på den måten, kommer heller med unnskyldninger. Forstår at du kjenner deg såret. Tror at det for mange menn er spenningen og jakten i begynnelsen som tenner dem.. Når det blir trygt forsvinner litt av gnisten :/ Utrolig frustrerende.

Anonym poster: 4a7207ae743ce0c72671c5bb3afd24e9

Skrevet

Huff! Jeg hadde blitt kjempelei meg. Og sint!

Skrevet

Hvordan klarer du å være sammen med noen som sier det til deg? Jeg hadde blitt så såra at jeg mest sannsynlig aldri hadde klart å hatt sex med han igjen. Egoister i senga er heller ikke noe å samle på, elsker man noen så vil man at den andre skal ha det godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...