Gå til innhold

Hvor ofte skifter typen din boxer/truse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja rart spørsmål men...mannen min bytter ikke boxeren like ofte som jeg bytter undertøy, han skifter gjerne hver 3 dag eller noe, kanskje d går 4 dager før han skifter. vi kan ha sex alle de 3-4 dagene og han tar på seg samme boxeren igjen etterpå.

Hvor ofte skifter mannen din ønnik?

Anonym poster: e7d0fd2e959371ef737a507a82768a6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min skifter boxer hver dag, kanskje to ganger for dagen.... Hadde han ikke gjort det ville jeg syntes det var rimelig ekkelt siden vi har sex hver dag...

• Liker 3
Skrevet

Det syntes jeg høres ganske uhygienisk og ekkelt ut.

Typen min skifter boxer hver dag. Jeg vet at han ofte dusjer 2 ganger om dagen, før og etter jobb, og da tar han selvfølgelig på seg ren boxer.

• Liker 2
Skrevet

Huff, det synes jeg var lenge å bruke samme boxer... :sjokkert: Litt ekkelt faktisk...

Min bytter hver dag omtrent, noen ganger bruker han samme over 2 dager. Og han bytter ALLTID når han har dusjet...

Anonym poster: 03ca207fbfd4b5210488f7afce3ca9a2

Skrevet

Jeg pleier å skifte hver dag, egentlig.

De pleier jo som oftest å være på kun når jeg er på jobb, egentlig. :danse:

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener samboeren min er lettere hysterisk; han skifter bokser minst to ganger om dagen.

• Liker 4
Skrevet

Hver morgen etter at han har dusjet, Trodde de fleste skiftet boxer/truser hver dag jeg....

• Liker 2
Skrevet

3-4 dager, det var leeenge...

Skifter hver dag, men noen ganger kan det gå 2 dager med samme undertøy :)

• Liker 2
Skrevet

hver dag, 2 ganger da ha trener.

Personlig hygiene er sinnsykt viktig, hvordan skal jeg ellers ha lyst til å overraske han ut av det blå om jeg ikke er sikker på om alt er helt rent der nede :hjerter:

Argumenter med det, så skifter han nok!

• Liker 1
Skrevet

Min skifter hver dag, 2 ganger til dagen dersom han har flere treninger eller dusjer mellom trening og jobb :) Hver 3. dag syns jeg høres ekkelt ut! Mange mannfolk tørker seg ikke etter å ha tisset, de bare rister den eller "drar" den.. derfor syns jeg de også burde bytte hver dag, selv om de ikke har utflod sånn som oss damer.

Anonym poster: 8ea839223ec85d8182827925c411f2ae

• Liker 2
Skrevet

Hver dag her også, ofte to ganger om dagen.. kanskje du burde ta det opp med ham? Høres uhygienisk ut..

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Spørs jo helt hvor nøye man har vært med tørkingen. På de lyse boxerne ser man jo om det har kommet litt..så da bytter man jo. På mørkere boxere er det værre, men samtidig bedre, for da slipper man bytte så ofte. Men har man trent eller blitt svett på noen annen måte, så dusjer man jo og bytter boxer, for det er ekkelt å ta ta på seg våt boxer. Bedriver man aktivitet hver dag så bytter man boxer hver dag. Er jeg på fjellet, eller på ferie så går det kanskje 3-4-5-6 dager mellom hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Mange mannfolk tørker seg ikke etter å ha tisset, de bare rister den eller "drar" den.. derfor syns jeg de også burde bytte hver dag, selv om de ikke har utflod sånn som oss damer.

Anonym poster: 8ea839223ec85d8182827925c411f2ae

Da blir det heller ikke noe impulsivt på de heller da, for man vet jo ikke hva man får når man pakker ut "herlighetene", om jeg kan si det sånn....

Så kjipt...

Skrevet

Hver morgen og selvsagt enda en gang om han trener. Flere dager? Blærk!

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. To ganger de dagene han trener.

Skrevet

Synes det virker veldig merkelig at man trenger å skifte undertøy 2 ganger for dagen, hvordan får dere tid til å bli så skitne? Skjønner virkelig ikke de som trenger å dusje to ganger for dagen heller, det finnes ikke bra for huden. Både jeg og mannen er både rene og hygieniske men vi skifter da vitterlig ikke undertøy mer enn en gang for dagen.

• Liker 11
Skrevet

Hver dag, og gjerne flere ganger om dagen viss dusj/sex.

• Liker 1
Skrevet

Synes det virker veldig merkelig at man trenger å skifte undertøy 2 ganger for dagen, hvordan får dere tid til å bli så skitne? Skjønner virkelig ikke de som trenger å dusje to ganger for dagen heller, det finnes ikke bra for huden. Både jeg og mannen er både rene og hygieniske men vi skifter da vitterlig ikke undertøy mer enn en gang for dagen.

Er vel gjerne de som dusjer, om jeg dusjet midt på dagen for eksempel etter trening tar jeg ikke på meg samme trusen etterpå. Det bare er helt uaktuelt, da vil jeg alt skal være helt rent, så da finner jeg en ny en. Kanskje det er vane, men jeg synes det er ekkelt å ta på en truse jeg har gått med nesten hele dagen igjen etter en ren dusj.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...