annema Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Er det noen som jobber som sykepleier i 100 % på natt, lurer på å søke på en jobb. Men synes det høres fryktelig mye ut med 100 på natt... Slik jeg forstod det kunne turnus tilpasses meg, visst det blir aktuelt, kunne jeg tenke meg og jobbe litt mer intensivt for å få en friuke. Dere som jobber fult på natt, går det greit?? Hva blir lønnen for en enn som jobber fult på natt som sykepleier?? Forstod det slik at 75 % natt tilsvarer 100 % dagjobb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Jeg jobber 56,8% natt som sykepleier, dette tilsvarer ca 80% dagjobb i lønn. Jeg har ca 300 kr timen, litt mer på helg med full annsinitet, da kan du jo regne deg fram til hva en 100% nattstilling gir;) Jeg er heldig og jobber mye i perioder, men har lange perioder med fri i turnusen min. Om du skal klare å jobbe 100% natt er det viktig at du klarer å sove nok på dagtid, mange som sliter med dette. Anonym poster: e237bca530ef49716fe7c03bdeabaf95
annema Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Tusen takk for svar, skal nok klare og finne ut av det Synes du det går greit og jobbe masse i ein periode?? Endret 15. desember 2012 av annema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå