Gå til innhold

Hvor får man kjøpt cellofanposer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til innpakking av julesnop som skal gis bort, så jeg trenger i litt forskjellige størrelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panduro har kanskje? Eller andre hobbybutikker. Husker ikke helt hvilken jeg kjøpte i da det er noen år siden. (synes forresten de var håpløse siden det ikke var plass til noen ting, men om de finnes i flere str er det vel ikke noe problem. Jeg kjøper heller stekeposer som jeg klipper opp og knyter sammen)

Skrevet

Stekeposer var et godt tips, takk!

Panduro vil jeg helst unngå siden det for det første er ganske langt unna, og for det andre så føler jeg meg nesten svindlet hver gang jeg handler noe der.

Kan jeg huske riktig hvis jeg sier at jeg så slike poser på Granit?

Skrevet

Jeg kjøpte på Panduro hobby nå i helgen. 39 kr for 10 stk. Kjøpte også et pent bånd til å knyte posene igjen med!

Skrevet

Blomsterbutikker har det billig :-) Og du kan velge akkurat så mye du trenger.

Skrevet

Supert! Blir nok en løsning, ja, takk for alle svar. :D

Skrevet

De har hatt det på Søstrene Grene tidligere hvertfall, hvis du har det i nærheten. 20 stk for 10kr mener jeg å huske.

• Liker 2
Skrevet

Denne gangen ble det faktisk bare cellofan på rull fra Nille. Husker ikke prisen, men det kan jo ikke ha vært så ille. ;)

Skrevet

De har hatt det på Søstrene Grene tidligere hvertfall, hvis du har det i nærheten. 20 stk for 10kr mener jeg å huske.

Dette er det billigste, og de har 3 størelser.

Jeg bruker mine til hjemmelagede kort jeg.

Skrevet

Jeg fant også på Granit. Noe dyrere, men store poser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...