Gå til innhold

Han 'kommer' ikke, -tror jeg??!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt ny partner i 3 måneder nå. Jeg er veldig godt fornøyd med sexen vårs, og vi kan holde på i timer!! Men..... jeg har aldri opplevd at det går for han, slik at han spruter, eller at det 'renner'??? :oops:

Får liksom ikke til å spørre han, men er det noen som har opplevd noe slikt? Han sier det var deilig, stønner og slikt, men det blir liksom noe jeg 'grubler' på???

Har hatt en god del partnere før og har liksom ikke opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk mulig at han har orgasme uten å ejakulere. Dette er en relativt sjelden tilstand som kalles retrograd ejakulasjon og innebærer at sæden tømmes ut i urinblæren i stedet. Det kan f.eks. være et resultat av prostataoperasjon eller en senvirkning ved diabetes.

Men det er jo litt rart at han ikke har sagt noe om dette? Du kan jo spørre ham?

Skrevet

Hvordan tømmes sæden ut i urinblæren isteden?? "Er du rørlegger?"

Taoismen lærer hvordan en mann kan holde igjen mange ganger, før han lar det gå. Ekstem kropskontroll som kan læres. (Har boken om temaet)

Før eller siden må det ut.

Det er mulig han har et uvanlig forhold til sin egen sæd, som det var en tråd om her på KG, og at han ordner det på egenhånd.

Skrevet

Syns liksom det er litt vanskelig å spørre..... (Enda i allefall....??!)

Men på en måte virker det som om han kommer, men at det kanskje ikke er så mye sæd, pluss at han er klar til å starte på igjen med en gang......

Ikke at jeg klager, for han er utrolig god med meg :hjerter: -det er bare anneledes enn det jeg har opplevd før. Er nok en typisk jente, som kanskje grubler på noe som egentlig ikke er et problem.... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...