Gå til innhold

Specsavers 2 for 1.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var innom Specsavers for å kjøpe meg nye briller her om dagen. Så at de reklamerte med 2 for 1 og tenkte jo da at jeg kunne ta med en brille ekstra for å ha i reserve.

Så jeg plukket ut to par innfatninger (begge til 795, minsteprisen for å få tilbudet) og gikk for å betale. Ble overrasket da summen kom på ca 1500, så jeg spurte om det ikke var 2 for 1. Da bablet hun om noe jeg ikke skjønte bæra av, dro frem en kalkulator og forklarte at det ikke ville lønne seg å ta 2 for 1 fordi jeg måtte uansett betale etellerannet.

Så jeg sa at da tar jeg bare det ene, og da ble det nøyaktig 795 å betale. I min verden betyr 2 for 1 at jeg da skulle fått den andre brillen med på kjøpet - for 795, ikke at jeg må betale nesten dobbel pris hvis jeg skal ha to par.

Jo mer jeg tenker på dette jo mer irriterer det meg. Hvorfor reklamerer de med 2 for 1 over hele butikken hvis det ikke stemmer? Er det noe her jeg ikke forstår?

Anonym poster: b0b19ec86f415618e7fb90aa7daa807b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det jeg ikke skjønte helt, virket som hun prøvde å snakke meg rundt. Men det var jo bare to helt vanlige innfatninger med helt vanlig glass. Hvis jeg skulle ha 2 for 1 måtte jeg betale mer enn den prisen hun regnet ut på kalkulatoren.

Anonym poster: b0b19ec86f415618e7fb90aa7daa807b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg og gikk på det tilbudet to for en for 795 og det hele kom på 4500! Dessuten var brillene feiljustert etter synstesten og jeg rundt halvstressa og bytta briller, en for data og en for å lese og ingenting funka ordentlig. Da jeg kom tilbake for å fortelle at det ikke var bra med synet mitt fikk jeg en durabel kjeft jeg aldri vil glemme. Jeg fortsatte å bruke brillene siden det var jeg så var dum, og endte opp med stiv nakke og hodepine. Til slutt måtte jeg bytte optiker som klarte å finne riktig styrke og riktig briller for meg.

Specsavers er noe av mest dyrbare erfaring jeg noengang har hatt. ALDRI MER

Anonym poster: c1f01f6632aae4be1026c99d246b03b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. De reklamerer for så fine tilbud, men i kassen blir det alltid tre ganger dyrere. Jeg har også oppvd feil styrke på briller og linser, feil størrelse på linsene og nye briller med ødelagte innfatninger.

Anonym poster: 88ddbc05c9b42039ad621cf2b2dfb878

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...