Spent... Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hei jenter! Jeg skal ha en "lavbudsjett" bryllup, og lurer da på noen ting! Er det noen som vet om noen brudesalonger som har utleie av brudekjole? Og hvor mye dette koster, ca.? Har sett at flere selger kjoler på finn.no, men syntes det er så vanskelig å søke/finne riktig kjole. Kanskje noen tips der? Takk dere
Gjest Doh Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Tror ikke det er så mange som leier ut brudekjoler lenger, så du får bare ringe rundt til alle og høre. Tror imidlertid jeg ville satset på å kjøpe en brukt. Mange billige kjoler på finn, og du kan jo bare dra til en brudesalong og prøve kjoler for å finne ut hva slags kjole du ønsker (er ikke kjøpeplikt bare fordi du prøver). Hva har du tenkt å bruke på brudekjole da? Mange kjoler som ligger ute til rundt 3000 kr ser det ut som.
Spent... Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2012 Ja, jeg så at det lå mange fine på finn.no. Det å prøve i en brudesalong er et bra forslag. Jeg har en viss ide om hvordan jeg vil ha kjolen Budsjettet et på rundt 3500 kr +/-
Gjest Doh Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Da er jeg helt sikker på at du finner noe på Finn Og husk at det er lov å prøve og prute på prisen på finn (men ikke krev at selger går lavere enn hun har satt). Og sjekk at kjolen er ekte, mange prøver å selge sine Kina-kopier som ekte. Svindel kalles det....
Ella1981 Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Jeg vurderte det samme og spurte i salongen jeg endte opp med å kjøpe kjole. De hadde sluttet å leie ut, men hun sier at leieprisen er blitt såpass høy at det lønner seg å kjøpe og selge igjen, Om så brukt kjole. Det er jo så mange fine kjoler på Finn
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Jeg lånte noen brudekjoler i en brudesalong i Trondheim til en skoleoppgave i 2008, og da lå leiekjolene på mellom 3000,--9000,- og de var helt vanlige. Tror Finn er en bedre plan. Anonym poster: 8e9589a2c227810201719e957a99bf4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå