TheHoplessOne Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Nå er det snart ett år siden vi ble kjent, og det er først nå i det siste at det har begynt å skje ting mellom oss. Jeg har vært keen på han ganske lenge, men hele tiden vært sikker på at det ikke har vært noe tilbake. Vi henger med hverandre ganske ofte, men for det meste er vi da også med andre venner. For ikke så lenge siden overnattet han hos meg (dette har han gjort før, men da har det aldri skjedd annet enn at han bare har lagt å holdt rundt meg.) Denne gangen kysset han meg i tillegg! Kysset førte til klining, og det var ikke langt ifra at vi hadde sex. (men siden jeg fortsatt er jomfru, ble ikke det noe av) Det samme skjedde helgen etter... Selvom det kanskje kan virke lovende, er jeg veldig usikker. Vi henger nesten aldri i ukedagene, og han snakker nesten aldri til meg ellers. Han virker ganske care for det meste også.... Derfor er jeg veldig usikker på om alt det som har skjedd mellom oss i det siste bare har vært fordi han har prøvd å komme i buksene mine eller om han faktisk liker meg. Han har riktignok sagt til meg at jeg er en av de personene han er snillest med av alle, men jeg er fortsatt veldig usikker.. Er det noen som kan ha noen som helst tanker om hva han kan tenke? for jeg klarer virkelig ikke å forstå det.. Jeg har vurdert å spørre han rett ut om han føler noe for meg, men er redd for å gjøre det kleint mellom oss, og det vil jeg ikke!
lillemeg90 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Spør:) hvis ikke får nok ikke noe skikkelig svar på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå