AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Jeg var i et forhold med enn mann noen måneder. Vi ble veldig nære veldig raskt, og ble kjærester. Så ble det slutt, men vi klarer det ikke. Vi er utrolig glade i hverandre, grunnen til at det ble slutt, hadde ingenting med følelser å gjøre. og vi klarer ikke å være fra hverandre. Vi har prøvd å bare være platoniske, men det går i 10 min før vi kaster oss over hverandre. Men dette forholdet gjør meg vondt. Den ene uken er vi som limt til hverandre, den andre holder han meg på avstand. Hot'n'cold hele tiden. Vi er en jævla Katy Perry sang. Sammen med ham kan jeg være meg selv, vi ler og snakker om alt, sexen er fullstendig fantastisk og han gjør det han kan for å ta vare på meg. Samtisig begynner det å slite sånn på meg nå at han er så av og på, at det går utover livskvaliteten min. Jeg gråter mye, jeg klarer ikke spise og jeg sover skikkelig dårlig. Jeg har null overskudd til noe som helst, bare til barna mine (som naturligvis ikke er involverte i denne mannen). Jeg vet jeg burde gå, jeg vet at det ikke skal være på denne måten. Han gjør ikke dette fordi han er en dårlig person, situasjonen vår (altså grunnen til at det ble slutt) er bare så jævla vanskelig for ham å håndtere. Han er oppriktig glad i meg, han stiller opp på et øyeblikk hvis jeg trenger ham. Men følelsesmessig er jeg snart et vrak. Likevel er jeg fullstendig ute av stand til å avslutte det. Jeg vet han vil bli knust hvis jeg forsvinner ut av livet hans, jeg orker ikke å gjøre ham vondt. samtidig er jeg redd for at hvis jeg setter ned foten og sier at nå holder det, så mister jeg ham for alltid, og bare tanken på det, gir meg pusteproblemer. Jeg er redd for at hvis jeg setter hardt mot hardt, så vil jeg tape Anonym poster: fa30832aa51f427915ddee1e7c16d28a
Neket Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Hva taper du? Når han er så av og på er du vel allerede en taper i av-periodene? Gi ham et ultimatum. Du kan ikke sitte på den berg og dalbanen resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Prøvd å snakke med ham om det? Kommunikasjon er viktig om man vil ha et forhold til å fungere. Fortell ham hva du føler. Anonym poster: 6201ed777e76c277639dbfb2f1c1b558
Havbris Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Hvis han bevisst holder deg på avstand i perioder, for så å ta deg inn i varmen igjen så er det en kontrollerende strategi. Taushet og kulde er ofte effektive kontrollredskaper, men som ingredienser i et forhold er de ubrukelige. I et forhold skal man gjøre hverandre gode, og det motsatte skjer hos dere. Du må ihverfall fortelle han hva dette gjør med deg og om dere skal ha en fremtid sammen må forholdet tilføres mer trygghet og stabilitet. Hvis ikke ender du opp som et nervevrak.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Prat med han du:) Fortell han hva du føler om saken Anonym poster: 6e7255a0221c00d16207cb6fa4047bfe
Staketten Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Han blir knust om du svinn frå livet hans, seier du? Om dette stemmer, så skal det vel ikkje vera problem for det å setja eit ultimatum, og ta leiinga i førehaldet. Berre pass på å ikkje køyr det laupet han køyrer med deg, då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå