Gå til innhold

Spurte en jente om vi skulle ta en drink... (merkelig svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevnte ikke noen spesifikk dag og fikk tilbake "Ja, det hadde vært gøy. Jeg er litt opptatt nå fremover, men skal på *uteplass* fredag :)".

Mente hun at vi skal møtes der eller? Fikk litt tvetydig inntrykk her.

Anonym poster: 2bc85a2fb9a59193f13df11e2b132ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hun ikke villet møtes, hadde hun garantert ikke sagt hvor hun skulle.

• Liker 11
Skrevet

Da er vel det en invitasjon til at du kan stikke til dette utestedet og ta en drink hvis du "tilfeldigvis" er ute på byen på fredag. Det vil si, gjør det ukomplisert.

• Liker 15
Skrevet

Får bare håpe at hun setter av tid til deg og du ikke bare ender med å høre på de andre prate om interne ting.

• Liker 2
Skrevet

Det betyr at hun vil at du skal stikke innom der. Gjør det, men ha gjerne med noen kompiser og ha en back up plan.

Anonym poster: 164172ceac31a432b9f3cec7129ee8cf

• Liker 3
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Hun vil at du skal stikke innom, men virker som om hun har en back-up plan selv. Om hun ikke liker deg så har hun "hjelp" i nærheten.

Skrevet

Ikke bare stikk innom, men skriv også tilbake "Da sees vi der på fredag."

Hun har jo nesten invitert deg å være med.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Nevnte ikke noen spesifikk dag og fikk tilbake "Ja, det hadde vært gøy. Jeg er litt opptatt nå fremover, men skal på *uteplass* fredag :)".

Anonym poster: 2bc85a2fb9a59193f13df11e2b132ca1

Da svarer du "Supert! Hadde tenkt meg ut på fredag uansett, så da ses vi der :-)".

• Liker 2
Skrevet

Gjør som de andre sier.

Generelt sett er det lurt å sette en konkret dag i invitasjonen ellers henger alt i luften.

Skrevet

Gjør som de andre sier.

Generelt sett er det lurt å sette en konkret dag i invitasjonen ellers henger alt i luften.

Enig, neste gang sier du en bestemt dag på et bestemt tidspunkt og på et bestemt sted. Da slipper du slike bekymringer som du har nå...

Skrevet

Jeg tenker samme. Det var jo slett ingen avvisning - men tvert i mot et forsøk på å få til å treffe deg til tross for travle tider! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er en invitasjon. Jeg kan egentlig ikke tolke det noe annerledes. Invitasjonen er litt lunken etter min smak, men hva annet kan man alvorlig talt forvente så tidlig? De færreste blir kjempebetatte etter første øyekast.

Et smooth move som jeg bruker når jeg en og annen gang skulle befinne meg på byen, eller som jeg også kan anvende andre plasser, er å møte personen med to drinker eller kopp kaffe i tilfelle det er på kafe (det ene kaffekruset kan meget godt være tomt. Ingen ser om det er fullt eller ikke).

Grunnen til dette er at om det skulle gå fint, kan du MED TIDEN tilby henne det ene glasset. Om du får en heller kald velkomst og du føler at dette ikke går noen vei, så kan du elegant unnskylde deg med at du egentlig bare skulle si hei i forbifarten. "Men som du ser, så skal jeg levere en drink. Uansett får du/dere kose dere videre i kveld!". Har du en kompis eller venninne å levere drinken til, så er jo det flott. Om ikke, kan du se om du kanskje finner noen andre som er mer pratsalige. ;)

Endret av Pene sko...
Skrevet

1) Det er ikke en avisning.

2) Det er ikke et løfte om at dere to skal ha masse bli kjent tid sammen på fredag.

3) Det vitner om (påtatt) tilbakeholdenhet, eller i det minste er målet å gjøre det hele veldig avslappet og uten reell forpliktelse.

1+2+3 = 6 (Les post 6 i denne tråden en gang til)

• Liker 1
Skrevet

Hun vil treffe deg, men sammen med andre og ikke som en date. Ta med en kompis. Stemningen kan fort bli litt klein når hun er sammen med sine venner og du kommer alene.

Anonym poster: 408cded51afa6e1750e5bcad4f6420ca

• Liker 1
Skrevet

Hun vil dere skal møtes naturlig, og at det ikke skal være en date, der det er opplagt for begge to at dere møtes for å bli bedre kjent.

Anonym poster: 0ced094e2207e83dbc75b910e79d8b1f

• Liker 3
Skrevet

Hun vil at dere skal møtes på fredag, med mange andre folk. Så da vil hun tydligvis ikke på date, men heller møtes siden hun skal ut alikevell. Møt opp du. Send henne en mld og skriv "Flott. Hadde tenkt ut selv, så da snakkes vi på fredag :)"

Anonym poster: 926e1b8acfbf167005c9ac3a7d84f8cc

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo sikkert over halvparten av alle damers måte og si ja på, for ikke å virke for "på".

Skrevet

Dette er jo sikkert over halvparten av alle damers måte og si ja på, for ikke å virke for "på".

Syns det virker mer som at hun ikke er så veldig interessert, men at det kan være ok å møte han i omgivelser hvor det er enkelt for henne å "gli unna" om hun skulle komme til å kjede seg.

Skrevet

Enig med deg! Tror hun er for feif til å si nei til ham, da er det mye lettere å komme med en sånn tilbakemelding i stedenfor...

Anonym poster: 58b5fb85d28693347309318bfaee251d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...