Gå til innhold

Tv3-bruden svarer på vg-nett----

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Jeg må si jeg stusset over noen av svarene hennes. Blant annet sier hun rett ut at hun bare akter å gifte seg en gang i livet og at man kan lære å kjenne ett menneske på 45 dager :roll:

Skrevet
Jeg må si jeg stusset over noen av svarene hennes. Blant annet sier hun rett ut at hun bare akter å gifte seg en gang i livet og at man kan lære å kjenne ett menneske på 45 dager :roll:

Ja, dette var en av flere ting jeg også reagerte på. Dessuten synes jeg hun rakket mye ned på han første typen som kom inn i huset. Vel var de forskjellige, men det betyr jo ikke at han er en "dårliger" person. :-?

Gjest Lompa
Skrevet

Hun høres noe spesiell ut. Jeg har lagt inn et spørsmål på Sol, der hun skal svare på spørsmål klokka 15:30 eller 16:00 i dag...

HVORDAN kan man kjenne et menneske så godt etter 45 dager, eller mindre???Selvfølgelig, skal man se sånn på det kan man jo også være gift med en person i 30 år også for så å oppdage at man egentlig ikke kjenner vedkommende. Men 45 dager...???

At det kan oppstå en forelskelse på den tiden: Ja. Og at det kan oppstå gjensidig sympati og fysisk tiltrekning. Men det er, etter min mening, ikke nok å bygge et livslangt forhold på.

Gjest Madam Felle
Skrevet

For det første blir det feil å si at hun skal bli kjent med de på 45 dager, for det hadde jo bare vært det anntallet om han første hadde blitt hele veien. Når hun bytter ut blir det jo for hver gang mindre enn 45 dager å bli kjent med personen på.

For det vi vet så kan det hende det kommer inn alt fra 2- 35 gutter om ikke flere. Og ut i fra en del av svarene hennes blir det flere enn de to vi har sett, for hun snakket i flertall. Vi får vente å se mennene som kommer, og nå har vi jo allerede sett to, og da tolker jeg det som at det kommer flere menn før de er ferdig. :wink:

Som jeg sa i den andre tråden, denne jenta kommer ikke til å gifte seg med noen, og det har ikke vært hennes hensikt heller. Hun ville på tv for å oppleve ting, og det får hun. Men gifte seg kommer hun ikke til å gjøre, og da blir hele konseptet feil. For konseptet går jo egentlig ut på at hun skal gifte seg om 45 dager, men det er jo ikke sikkert om ingen av de vil, og den jenta vil ikke gifte seg. Men er med på dette for opplevelsene sin del.

Skrevet

Men du må da også væe ganske spesiell når du velger å bli med på et sånt program spør du meg.

Skrevet
Men du må da også væe ganske spesiell når du velger å bli med på et sånt program spør du meg.

Etter min mening er det greit å være spesiell, men man må være ærlig med seg selv og behandle andre mennesker redelig.

Skrevet

Jeg syns ikke hun "svarte noenting" egentlig på disse spørsmålene.....

Men jeg har nå tenkt å holde følge en stund allikevel. Neste gang skal de på kirkejakt, bl a i Vålerenga kirke. Der hadde jeg tenkt å gifte meg, men snudde i døra og løp ut igjen da jeg så hvor stygg den egentlig er blitt....

Skrevet
....Jeg må si jeg stusset over noen av svarene hennes. Blant annet sier hun rett ut at hun bare akter å gifte seg en gang i livet og at man kan lære å kjenne ett menneske på 45 dager :roll:

Ja, da er vi to om å mene at hun hadde noen finurlige svar. Skjønt, det hun EGENTLIG burde ha svart på spørsmålene var bl.a "Jeg bryr meg egentlig ikke hvordan han typen er. Forelska? Nessjj da? Oppriktig glad i?! Overhodet ikke. Bare så lenge jeg får min periode på tv..bli litt tv-kjendis. Who knows - kan jo tenkes at TV3 har lyst å dokumentere både unnfangelse, dåp OG konfirmasjon"

...satt LITT på spissen ja :sjarmor:

Skrevet

Jeg sendte også inn ett litt kritisk spørsmål til hennes rolle i det hele, men fikk ikke noe svar. På meg virket det som de kritiske spørsmålene glatt ble oversett, for jeg nekter å tro at det ikke var fler som sendte inn slike spørsmål.

Teit konsept, spør du meg.

Gjest Lompa
Skrevet

Enig med glitterchick. Jeg sendte også inn et par kritiske spørsmål, men det var det latterlig lite av.

Får inntrykk av at de har silt spørsmålene hun fikk, med den bakgrunnstanken at: Uff da, disse folka peker i grunnen på noe vesentlig, la oss unngå dem i fall de får henne til å tenkle litt selv, og ombestemme seg. Vi kan da ikke miste seertall pga noe så bagatellmessig som at folk tar ekteskapet alvorlig!?

Skrevet
Enig med glitterchick. Jeg sendte også inn et par kritiske spørsmål, men det var det latterlig lite av.

Får inntrykk av at de har silt spørsmålene hun fikk, med den bakgrunnstanken at: Uff da, disse folka peker i grunnen på noe vesentlig, la oss unngå dem i fall de får henne til å tenkle litt selv, og ombestemme seg. Vi kan da ikke miste seertall pga noe så bagatellmessig som at folk tar ekteskapet alvorlig!?

:bukke: signere denne...

Skrevet

Jaja, den som lever får se... Tror hun har mer mellom øra enn det som kom fram i svarene her. :tunge1:

Skrevet

Syns det er litt pussig at de fremdeles søker etter friere... det må jo bety at det ikke akkurat har klaffet så veldig til nå.....

Syns det ødelegger mer enn det burde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...