FrankDrebin Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Så skal man da prøve å utføre det umuilge - å prøve å la være å tilfredsstille seg selv før jul. Til nå har man klart å holde seg en hel dag. 12 dager igjen....
FrankDrebin Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2012 Så er man på sin andre dag. Småfrekke fantasier danser rundt i hodet mitt, men jeg har klart å holde fingrene av fatet så langt. Om drøyt 7 timer kan jeg krysse av enda en dag i kalenderen. 11 dager igjen....
FrankDrebin Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Dersom jeg kunne fly, hadde veggen vært mitt soleklare mål. Dette er vanskelig. 10 dager igjen....
FrankDrebin Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2012 I dag har det gått overraskende bra. Den største utfordringen fant sted i dusjen under morgenstellet, men etter det har jeg klart å tenke på andre ting. 9 dager igjen.....
FrankDrebin Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2013 Klarte pinadø å holde ut til og med nyttårsaften. Prosjekt vellykket. Case closed.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå