Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat reinstallert maskinen min, og dessverre (min skyld altså, jeg er en dust) så har jeg ikke fått lagret favorittene mine. :grine:

Lurte derfor på om det er et nettsted der man kan lagre favorittene sine, slik at de alltid er tilgjengelig for meg, uavhengig av maskin og sted. Vet at mannen min har kjøpt en slik tjeneste gjennom et generelt abonnement på apple sine sider, og lurte på om det fantes noen slike tjenester gratis på nettet. Tenkte på noe annet enn å lage min egen nettside altså.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yahoo har en slik tjeneste, kalt my.yahoo. Dvs: du logger deg på din egen yahoo-side, og der kan du lagre alle dine favoritter. I tillegg kan du ha fotoalbum, filoppbevarer (koffert), mail, messenger og annet stæsj. Er engelsken din tålelig foreslår jeg at du bruker yahoo.com og ikke yahoo.no - det er mange flere tilbud i den engelske utgaven.

Ulempen med en slik side hos yahoo, er at du hele tida må tilbake til den siden for å surfe på favoritter (de vil jo selvfølgelig ikke legge seg øverst under favoritter i nettleseren din). Fordelen er at du har tilgang til dem fra hele verden.

Gjest Heifaderi
Skrevet

Litt forskjellig fra nettleser til nettleser hvordan man gjør det, men man kan jo exportere bookmarks, og så enten flytte den til en diskett eller maile den til seg selv. Dersom man trenger den igjen, etter f.eks en reinstallering, kan man importere den. Bare rote litt rundt i menyene så finner du ut hvordan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...