AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Har et par spørsmål angående iphone,itunes,synkronisering og sikkerhetskopiering.... Er synkronisering og sikkerthetskopiering det samme? Sikkerhetskopierer du når du synkroniserer? Og går det an å finne en gammel sikkerhetskopi? Om du har synkronisert litt feil, og alt på mobilen ble slettet, og det ble bare tull... Anonym poster: b50ef4bda98119820e026e28111f4a2c
kattepus89 Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Det er forskjeller på de to ja.. Sikkerhetskopiering av mobilen gjør man via iTunes når man kobler den til en PC/Mac. Hvis du har sikkerhetskopiert, skal det være mulig å gjennomrette det tapte, hvis du hadde synkronisert innholdet med iTunes på PCen/Macen. Når du sikkerhetskopierer lager du en kopi av alt. Da kan du som sagt gjenopprette hvis noe gikk feil under f eks oppdatering av iOS. Synkronisering gjør at innholdet på mobilen og PCen/Macen blir likt. Så hvis du synkroniserer, og PCen/Macen har ingen musikk, mens telefonen har musikk, så vil telefonen også bli tom.. Og dermed er det viktig å sikkerhetskopiere. Dette med å overføre musikk når man f eks får seg ny PC/Mac, er det veldig mange som har slitt med. Derfor jeg nå betaler for Spotify og syns det er vel verdt pengene...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Det er forskjeller på de to ja.. Sikkerhetskopiering av mobilen gjør man via iTunes når man kobler den til en PC/Mac. Hvis du har sikkerhetskopiert, skal det være mulig å gjennomrette det tapte, hvis du hadde synkronisert innholdet med iTunes på PCen/Macen. Når du sikkerhetskopierer lager du en kopi av alt. Da kan du som sagt gjenopprette hvis noe gikk feil under f eks oppdatering av iOS. Synkronisering gjør at innholdet på mobilen og PCen/Macen blir likt. Så hvis du synkroniserer, og PCen/Macen har ingen musikk, mens telefonen har musikk, så vil telefonen også bli tom.. Og dermed er det viktig å sikkerhetskopiere. Dette med å overføre musikk når man f eks får seg ny PC/Mac, er det veldig mange som har slitt med. Derfor jeg nå betaler for Spotify og syns det er vel verdt pengene... Ok, takk for svar. TS her Jeg ser på itunes at jeg har sikkerhetskopiert tre ganger, men jeg kan ikke huske å ha sikkertkopiert selv? Men jeg ser at de tre gangene er samtidig som jeg har gjennopprettet mobilen, så blir iphone automatisk sikkerhetskopiert når jeg gjennoppretter? Og en av sikkerhetskopiene ser litt annerledes ut enn de to andre, den har datoen inni navnet. har det noe å si?? Åååå, jeg vil ikke miste alt jeg hadde innpå iphonen min Anonym poster: b50ef4bda98119820e026e28111f4a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå