Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på nettet en kveld og kjedet meg, og fikk det for meg at jeg trengte litt hverdagskjoler. Bestilte et par stykk, men litt usikker på hva jeg faktisk synes om denne? Jeg har en litt "kjedelig" stil, mye ensfarget. Men liker klassiske plagg. Tenkte at denne gir meg en litt mer "typete" stil. Er denne fin? Gul og blå? Er det litt svensk flagg feeling? Klarer ikke bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Den ble uansett kjøpt da.. Og hvordan style den? Kan jeg ha cardigan utenpå? Kaldt i disse dager.. Kan man gå på jobb i en slik kjole? Jobber på kontor.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/vero-moda-631/bella-above-knee-dress-631634-286/

Anonym poster: 4bc8d39a642760bf579fe40eea3841de

Videoannonse
Annonse
Gjest Novacane
Skrevet

Fikk ikke svensk følelse av den, men det er ikke noe jeg ville gått med, ikke fordi jeg ikke syns den er fin, men fordi den ikke ville kledd meg siden jeg er ganske lav med korte ben :P Vet ikke helt hva jeg syns om det gule, men liker stilen på den, veldig ren og classy. Tilbehøret vet jeg ikke helt hva man kan gjøre med, men man kan sikkert finne en cardigan som passer å ha utenpå ja. Jeg kan også se for meg at den kan brukes i mer hverdagslige sammenhenger som på kontoret! :)

• Liker 1
Skrevet

Synes egentlig den var ganske ålreit, men ble kanskje litt mye beltet? Mulig det går an å ta det av, jeg tenker i alle fall den passer godt til noe kontoraktig :)

Skrevet

Fin kjole, men de kunne droppa det gule.

Skrevet

Helt ok hverdagkjole og jeg synes absolutt den kan brukes på kontoret. Jeg synes dog den var flere hakk finere i sort/hvit. Hundetann i blått og gult ble litt merkelig, synes jeg.

Skrevet

Søt med pent snitt, blir litt distrahert av så mye mønster så nære ansiktet...

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Ganske fin i svart og hvitt, men likte den desverre ikke i gult og blått. Fikk ikke svenskefølelse, bare synes det ble rotete :)

Skrevet

Synes den var kjempefin! Med belte også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...