Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt rimelig plastikktre og juletrepynt?

Gjest Impreza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

De har billige trær på skeidar. Mange steder har de nå begynt å selge kuler etc til halv pris. Jeg kjøpte mange fine kuler på Nille i fjor.

Anonym poster: 72e09fa301d39f6c1efb6b97c12fa7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg på sånne lenker med led lys (små). Og hvor mange julekuler trenger jeg egentlig?? Har ingenting fra før.

Og hvor høyt bør treet være? I et vanlig bolighus.

Europris har lys og julepynt til juletre, mye utvalgt og til ein billig penge også.

Tja, det spørs jo.. 180cm eller noe slikt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe peiling på hvor mange kuler jeg trenger ca til et 200 cm høyt tre? Har muligens fått et tre av noen i familien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger mange:) Tror jeg har 70 på mitt tre, det er 150cm. Veldig mange av disse er små da.Har du søstrene grenes i nærheten får du kjøpt mye billig der. Nille kan også ha gode dealer. Husk glitter også:) Ledlys får du billig på europris, rema og lignende.

Om du ikke får tre fra familien er det halv pris på 150cm juletre på ikea nå, 175kr.

Anonym poster: 646a939d95988e433d1c10db63c13776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Biltema har et fint på 2 m til 199 :)

edit: Vi har dette i liten leilighet, og det tar absolutt ikke for stor plass :)

Endret av WendyClear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :-) Var utsolgt for glitter på alle butikkene vi var på i går, så kan hende treet blir litt tamt i år.. Men skal ha masse smålys å kuler på, alt ble kjøpt på halv pris i går :-) Får se om jeg får dratt til byen og kjøpt litt glitter i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NILLE! der har de masse julepynt :) har kjøpt også polkastaver til 20 kr på nille (12 stykker) til å henge på treet.

biltema har julepynt bla. noen røde epler. har du ikke fått kjøpt tree enda så har de 2 meter høyt tre på biltema til 199 kr.

og mitt juletre har ingen glitter men mye forskjellig pynt synes det ble veldig pent. julekuler med glitter og:)

Anonym poster: 50c486ad129b5466c6d7b605439c4514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og europris har også noe pynt.

på noen meny butikker gir de ut gratis pepperkakedeig. du kan lage forskjellige former og henge de opp i silke tråd.

Anonym poster: 50c486ad129b5466c6d7b605439c4514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har "englehår" og slike kulekjeder på mitt juletre. Null glitter:)

Anonym poster: 646a939d95988e433d1c10db63c13776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...