Gå til innhold

Kvinner: foretrekker dere skjegg/skjeggstubber eller glattbarbert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så det ble her.

Så hva foretrekker dere? og skriv gjerne hvor gammel dere er også.

Selv er jeg en kvinne på 25 år og syntes det er lite som er så sexy som skjegg eller skjeggstubber på en mann. Det er noe skikkelig mandig over dette og jeg syntes rett og slett det er utrolig sexy!

Har forresten lagt merke til at flere menn som jeg aldri har sett to ganger på tidligere med ett har blitt helt utrolig kjekke med en gang de har begynt å anlegge litt skjegg :wow:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan forresten legge ti lat jeg også elsker hår på brystet. Da jeg var yngre derimot foretrakk jeg at overkroppen var glatt.

Skrevet

Ja til både fem-dagers og femten-dagers :)

Glattbarbert gir meg ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt attraktivt, men da bør det være litt mer enn tredagers, for det gjør faktisk veldig vondt å kysse på... :rolleyes:

Skrevet

På samboer foretrekker jeg glattbarbert, da han ser ut som en dass og kler overhode ikke skjegg eller skjeggstubber.

På de fleste andre mannfolk så syntes jeg det er digg med LITT (!!!!) skjegg! De blir litt mer mandige og kjekke. :)

Men det kiler og kysse en mann med skjeggstubber.

Skrevet

Jeg foretrekker glattbarbert. Jeg synes få kler bart, men 3 dagers er jo fint da.

Skrevet

Jeg elsker tredagersskjegg. Som dette

Hugh+Laurie_1.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker tredagersskjegg. Som dette

Hugh+Laurie_1.jpg

Jeg også!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg også!!

uff NEI..

Glattbarbert takk. :)

Anonym poster: 793e61d20ce577b6f4475f7e3f1c135a

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Litt skjegg er dødssexy, så lenge det ikke blir for langt. Elsker å la fingrene stryke gjennom skjeggstubber. Glattbarbert er også helt greit, kommer mye an på person og anledning. Bart uten skjegg synes jeg er bittelitt creepy.

• Liker 1
Skrevet

Må si det er veldig forskjellig, min man har ikke noe særlig bra skjeggvekst så han foretrekker jeg best med glattbarbert eller 1 dagers.

Men det er mange menn som kler å ha 3 dagers skjegg :) Og ja, det er sexy for de som kler det og har godt med skjegg.

Anonym poster: b1655dff8bc2f83b394b24ccccff4e5c

Skrevet

Må nå si jeg elsker skjegget og skjeggstubbene til kjæresten min ja <3

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker skjeggstubber, men jeg synes det er fresht når kjæresten glattbarberer seg en gang i blant.

Skrevet

Skjegg er sexy ;) Liker bart å jeg.. HAHA! Men det fineste er 5 dagers ;) Love it

Anonym poster: ce70ad7302fa635716e9fb6ae32d0a86

Skrevet

Glattbarbert. Jeg hater å bli oppskrapet av skjeggstubber.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Veeeel.... Jeg må vel da innrømme min store svakhet for sånn 3-4-5 dagers :blush:

Glattbarberte kjaker går greit det også altså, men.... om jeg får luksusen å kunne velge.... :sjenert:

Og ja det skraper litt, men det gjør ikke'no. ;)

Edit: Tydeligvis betimelig å presisere at vi snakker om hår i ansiktet, og at det burde være unødvendig å nevne at mannens velbefinnende selvsagt er viktigere enn min forkjærlighet for kort-kort skjegg.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Kommer an på hvilken del av kroppen vi snakker om. Enkelte steder vil du virkelig ikke støte på "bust". :fnise:

I fjeset kan litt skjegg være flott, men jeg liker ikke å kysse og kose med skjeggete kinn. Så, på avstand er det OK.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

kommer an på hva han kler. Menn med mørkt hår er fine med litt sjeggbust men ikke de som har lyst hår/sjegg eller har lite sjeggvekst. De som har lite sjeggvekst ser bare pubertale ut om de prøver å spare litt sjegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kommer an på hvilken del av kroppen vi snakker om. Enkelte steder vil du virkelig ikke støte på "bust". :fnise:

I fjeset kan litt skjegg være flott, men jeg liker ikke å kysse og kose med skjeggete kinn. Så, på avstand er det OK.

åhh jeg elsker å kose på sånn tredagersskjegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...