Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal kjøpe "ingenting" passer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som overskriften sier...Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe? Tenkte å kjøpe litt klær nå over nettet, men det er så vanskelig?

Jeg er lav, med formel og litt ekstra fett på magen. Med former mener jeg stor rumpe (ikke mye fett, men kraftig) det samme gjelder lår og hofter. Magen er "bare" "fettete"

Har smale skuldre, litt midje og normale legger. Tynne i forhold til låra i alle fall

Er som sagt "midtpartiet" som er problemet.

Jeg kan ikke gå med lange og løse topper, da jeg er lav...

Jeg ser litt "bedre" ut i litt tettsittende (ikke for små størrelser så klart) men finner ikke noe...

Er helt tom for inspirasjon, men trenger sårt noe nytt.

Er 20 år og liker litt mer "søt/flink jente" stil (fant ikke et bedre ord) enn "dame" (typ kåper og lange strikkekjoler osv.

Noen som har tips? Setter UTRULIG stor pris på det:D Men må helst være noe jeg kan få tak i i norske nettbutikker, eventuelt svensk.

Anonym poster: 88ea58b66cba237e6f0fcaf1e95c97b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

V-halsede, enkle gensere i en nøytral farge med en hvit skjorte under(slik at kragen på skjorten synes), er fint uansett størrelse. :) Med skinny jeans blir du flott! Statement-smykke er også fint til. :)

Anonym poster: 537e5153c05b1fff0cabf6ad1e863d6c

Skrevet

Hei

Som overskriften sier...Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe? Tenkte å kjøpe litt klær nå over nettet, men det er så vanskelig?

Jeg er lav, med formel og litt ekstra fett på magen. Med former mener jeg stor rumpe (ikke mye fett, men kraftig) det samme gjelder lår og hofter. Magen er "bare" "fettete"

Har smale skuldre, litt midje og normale legger. Tynne i forhold til låra i alle fall

Er som sagt "midtpartiet" som er problemet.

Jeg kan ikke gå med lange og løse topper, da jeg er lav...

Jeg ser litt "bedre" ut i litt tettsittende (ikke for små størrelser så klart) men finner ikke noe...

Er helt tom for inspirasjon, men trenger sårt noe nytt.

Er 20 år og liker litt mer "søt/flink jente" stil (fant ikke et bedre ord) enn "dame" (typ kåper og lange strikkekjoler osv.

Noen som har tips? Setter UTRULIG stor pris på det:D Men må helst være noe jeg kan få tak i i norske nettbutikker, eventuelt svensk.

Anonym poster: 88ea58b66cba237e6f0fcaf1e95c97b6

Tenker først og fremst at å kjøpe på nett er krise. Ikke gjør det hvis du sliter med å finne gode klær til formen din.

jeg har litt samme problem, og jeg har funnet ut at jeg ser gravid ut når snittet er like under brystene, mens jeg ser timeglass ut nå snittet er 5 cm over navlen.

Jeg ser også bred ut med U-halv (heter det det?), men lang ut med en dypere, smalere V-hals.

Prøv deg litt fram med det - en butikk, og prøv ulike stoffer også. Noen typer bomull osv lager illusjoner av bulker du ikke har.

Og du: jeg tror du er mye mye finere en du tror :)

Anonym poster: f56d35de20f2de6e9d176f9289d4ce35

Skrevet

Highwaist jeans kan være lurt, da slipper man eventuelle stygge overganger ved buksekanten om man har noe ekstra. :) Det er veldig vanskelig å foreslå noe når man egentlig ikke vet hva du liker, men chiffon blusene til American Apparel er iallefall en storfavoritt hos meg og de passer virkelig alle kroppsfasonger. De er noe lange, jeg er også ganske lav men synes ikke det er noe problem. Dessuten går de jo til alt! Chiffon skjørtene til American Apparel er også nydelige (er veldig glad i AA, like greit når de ikke har butikk i Norge. Alt kan kjøpes online på americanapparel.com).

Du skriver jo at du har tynne bein og det kommer du til å fremheve når du bruker stramme jeans, samtidig som du igjen ikke fremhever det du ikke ønsker (midtpartiet) når du har en skjorte eller et skjørt som ikke er tettsittende.

1859819_lb202_large.jpg

11bp2ck.jpg

6-19-2.png

4758270947_279f9e0c7e.jpg

chiffon-american-apparel-skirt-floral-topshop-blouse_400.jpg

ivory-white-thrifted-blouse-ruby-red-chiffon-american-apparel-skirt_400.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...