QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Det er mye jeg har lyst til å si, men tenker det rett og slett blir for slemt, så da lar jeg være. Jeg sitter å ler av det jeg har lyst til å skrive titt og ofte. Både i går og i dag har jeg forlatt tråder i latter uten å skrive det jeg har lyst til. Gjør du det noen ganger også? 4
Silfen Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Hadde jeg skullet sagt alt jeg tenkte på her inne, så hadde jeg blitt kastet ut. 2
Aldrisur Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Hadde jeg skullet sagt alt jeg tenkte på her inne, så hadde jeg blitt kastet ut. Ja det tror jeg på! 2
Vulpes Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Det er nok noen ting jeg holder for meg selv, ja. Fordi det er slemt, eller fordi det er irrelevant og lite konstruktivt. Om jeg f.eks. skriver i en tråd at jeg synes den er dum og tåpelig så bidrar jeg jo ikke akkurat til å gjøre tråden noe bedre.
Gjest Lurifix Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Prøver å unngå stygge kommentarer da de ikke gjør noe for meg eller for de som mottar de. Og hvem i helvete er jeg til å komme med slike kommentarer anyways?! men det skjer en gang i blant.
Wonders Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Jeg er ingen engel, jeg bare kjenner at det er viktig å velge hvilke ting jeg ønsker å ta opp. Et godt forum(vi) bidrar til at alle får stor plass sammen midt i lyset. 1
Moderfavn Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Ikke slemme ting, nei. Trives best med meg selv når jeg er snill og respektfull mot andre. Jeg skal gifte neg til sommeren, så egentlig har jeg lyst til å spamme ned bryllupstrådene med massevis av personlig info. Jeg gjør det ikke. Det er alt for mange gærninger som har internett, og plutselig er det en som tilfeldigvis bor i området og inviterer seg selv i bryllupet. Fra tid til annen må jec stoppe meg selv fra å delta i debatter som kan identifisere meg og avsløre hvor jeg bor. Greit å være mest mulig anonym når man har barn.
Gjest Nica. Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Hehe, må innrømme at det er veldig mye jeg ikke tør å si. Mye fordi at jeg har møtt flere fra forumet, men også fordi at jeg hadde blitt sparka ut 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå