Gå til innhold

Er det mye du har lyst til å si på forumet, men ikke sier det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye jeg har lyst til å si, men tenker det rett og slett blir for slemt, så da lar jeg være. Jeg sitter å ler av det jeg har lyst til å skrive titt og ofte. Både i går og i dag har jeg forlatt tråder i latter uten å skrive det jeg har lyst til. Gjør du det noen ganger også?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg skullet sagt alt jeg tenkte på her inne, så hadde jeg blitt kastet ut.

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg skullet sagt alt jeg tenkte på her inne, så hadde jeg blitt kastet ut.

:hoho: Ja det tror jeg på!

• Liker 2
Skrevet

Det er nok noen ting jeg holder for meg selv, ja. Fordi det er slemt, eller fordi det er irrelevant og lite konstruktivt. Om jeg f.eks. skriver i en tråd at jeg synes den er dum og tåpelig så bidrar jeg jo ikke akkurat til å gjøre tråden noe bedre.

Skrevet

Prøver å unngå stygge kommentarer da de ikke gjør noe for meg eller for de som mottar de. Og hvem i helvete er jeg til å komme med slike kommentarer anyways?! men det skjer en gang i blant.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er ingen engel, jeg bare kjenner at det er viktig å velge hvilke ting jeg ønsker å ta opp.

Et godt forum(vi) bidrar til at alle får stor plass sammen midt i lyset.

• Liker 1
Skrevet

Ikke slemme ting, nei. Trives best med meg selv når jeg er snill og respektfull mot andre. Jeg skal gifte neg til sommeren, så egentlig har jeg lyst til å spamme ned bryllupstrådene med massevis av personlig info. Jeg gjør det ikke. Det er alt for mange gærninger som har internett, og plutselig er det en som tilfeldigvis bor i området og inviterer seg selv i bryllupet. Fra tid til annen må jec stoppe meg selv fra å delta i debatter som kan identifisere meg og avsløre hvor jeg bor. Greit å være mest mulig anonym når man har barn.

Skrevet

Hehe, må innrømme at det er veldig mye jeg ikke tør å si. Mye fordi at jeg har møtt flere fra forumet, men også fordi at jeg hadde blitt sparka ut :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...