AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Hei. Jeg vet, jeg er veldig barnslig og pinglete nå.. jeg har hatt en julebordflørt og han ble med meg hjem.. Veldig hyggelig.. Vi endte først på nachspiel hos han, så hjem til meg.. Jeg glemte igjen en del ting hos han som jeg har sendt meld om og vil få de tilbake.. Vi har send noen meld, men det er mest om de gjenglemte tingene mine.. Det virker egentlig som han ikke er så interessert og jeg føler han later som om ingenting har skjedd.. Jeg kan egentlig tenke meg og snakke om det som skjedde.. Spesielt siden det skjedde en del ting på jobb som flere har fått med seg og det har blitt litt snakk om det i kantinen..! Jeg sendte den siste meld i dag og har ikke fått flere meld etter det.. Det var egentlig ikke noe å svare på, men jeg kunne jo tenkt meg en til meld.. Men nå, poenget: jeg tenkte å ringe han å late som jeg har ringt feil.. For så kanskje hvis jeg er heldig, at det ikke bare blir klient, men at vi snakker litt sammen og kommer inn på det som har skjedd.. Hva tror dere, teit ikkesant? Glemme hele greia..? Anonym poster: bc73b06d317e569f6832599329f426b9
Apefinger Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Tjææ... litt pinglete? Bare ring og hør hvordan det går, spør om tingene og hint litt til det som skjedde bare? Eller spør rett ut, si at det foregår ting i kantina.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Nei. Verste ideen ever. Anonym poster: 949206eb5a0c690e53b4a702ee95ebc9 4
saltvann Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Teit! Hva med å avtale når du kan hente tinga dine for så å prate med han når du henter det? 4
gjest_768 Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Kan du ikke bare send meld til han der du på en måte hinter til julebordet og ting som skjedde..? Eller hva tror dere andre, så slipper du å ringe liksom.. Siden du ville late som om du har ringt feil mener jeg..?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Teit! Hva med å avtale når du kan hente tinga dine for så å prate med han når du henter det? Jeg skal få det på jobb.. Er jeg ikke på kontoret når han kommer legger han det bare igjen.. Og jeg vet ikke om vi begynner å prate om det da.. :/ Anonym poster: bc73b06d317e569f6832599329f426b9
2ndDay Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Ikke lat som du har ringt feil.. Dårlig ide! Jeg hadde i hvertfall blitt litt skeptisk, hvis en jeg hadde hatt med meg hjem fra byen plutselig hadde ringt feil til meg.. Ut fra det du skriver virker det som han ikke er så interessert.. Kan jo hende du er heldig og dere snakker om det på torsdag, hvem vet? og jeg tror du hadde angret deg med en gang han hadde tatt tlf..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå