Cristella Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har klart å ødelegge mitt kjære navneskilt, og må derfor bestille nytt. Jeg skal ha denne typen her: http://www.gymo.no/navneskilt-skinnmappe-p-191-c-3757.aspx Det jeg lurer på er om noen av dere veit om flere sider hvor de selger sånt utstyr? Jeg synes at nesten 400kr for et navneskilt er drøyt mye, og skulle gjerne hatt det billigere. Og så, noen som har erfaring med dette sånn ellers? Ser alle på jobben har både for- og etternavn på skiltet. Jeg har bare hatt begge mine fornavn, da navnet mitt er veldig langt. Hva er best, tror dere? På forhånd, taaaakk!
juliane Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Dette er vel noe jobben din fikser, ikke du? De har vel flere navneskilt, evt mulighet til å bestille flere?
Cristella Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2012 Dette er vel noe jobben din fikser, ikke du? De har vel flere navneskilt, evt mulighet til å bestille flere? Ikke når man bare er deltidsansatt og student! Vi må ha skiltene på skolen også, og når vi ødelegger skiltet må vi fikse nytt selv!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har kjøpt et hos sabo.no, men det gikk fort i stykker. Tenke nå å bestille fra vaktrommet.no i stedet, har hørt at de skal være mer holdbare. Selv har jeg både fornavn og etternavn på navneskiltet, men har kuttet mellomnavn. Mulig det er litt sær yrkesstolthet, men jeg synes at bare fornavnet blir litt for uformelt. Anonym poster: 05876df06ae991b139f9f2d7e0aeec08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå