Gå til innhold

Ba meg skaffe facebook, synes annen kontakt er tungvint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg ble mildest talt satt ut..! En jeg er på "dealern" med, eller hva jeg skal si, kjent hverandre lenge, har fått romantiske toner for hverandre. Men så kan det gå flere dager før jeg hører fra ham igjen, og når jeg spør hva som skjer så sier han at han har vært kjempeopptatt og sliten, og slike ting. Men ikke for opptatt for facebook, han hr åpen profil for alle å se, og der oppdaterer han med statuser, snakker med folk, inkludert eksene sine i kommentarfeltet, utbroderer alt mulig.

Jeg konfronterte han, og han sa "hvis du får deg facebook, blir det lettere å ha kontakt med deg".

Vanligvis har vi kontakt via sms, mail, og telefon.

Okay... Bare jeg som synes det var litt.. teit? Hvis jeg ikke er så interessant at det er verdt å logge på mailen hans og sende meg en hilsen, men han sitter på facebook i flere timer, så er det kanskje ikke meg det står på?

Vet ikke jeg..

Anonym poster: 3a820f4f44faa2c2814677d0e5647e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer på en ting... Hvordan vet du hva han gjør på Facebook når du påstår at du ikke er medlem selv?

Anonym poster: 0ff0caaf03cfb89dd886aee353b6e78b

• Liker 1
Skrevet

Skulle vise min venninne noen bilder han har der av oss sammen på en konsert, vi søkte ham opp og fant profilen. Da så hun innom veggen og jeg merket meg at de datoene han sa han hadde for mye å gjøre til å snakke med meg, hadde han lange samtaler på "wallen", eller hva det heter.

Anonym poster: 3a820f4f44faa2c2814677d0e5647e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...