Gå til innhold

Gavekurv/matkurv til mormor, innhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Samboer, jeg, min bror og hans samboer skal spleise på en matkurv/gavekurv i julegave til mormor. Vi har tenkt til å legge ca 400kr i gaven. Hun ønsker seg en type kaffekapsler til kaffemaskinen sin så jeg tenkte å kjøpe 4 esker med dette. Det vil komme på 236kr. Vi kunne selvsagt kjøpt bare kaffe, men jeg syns det er litt for kjedelig. Så planen er å lage en kurv med litt ekstra oppi som hun kan kose seg med til kaffen. Hun har fått veldig dilla på toro sine sjokolademuffins så tenkte å kjøpe et par poser med dette, og kanskje et par poser med vafler som jeg tåler. Hun ber meg alltid om å kjøpe dette med når jeg kommer siden vi er like glad i vafler begge to. Så lurer jeg på, hva mer kan jeg kjøpe og putte i kurven? Har lyst til å kjøpe noe hun kanskje ikke unner seg selv, som har god holdbarhet og som er lett å ta frem. Har tenkt på moccabønner bland annet. Hun er konstant på en eller annen slankekur egentlig, så kanskje noe godt som ikke er så usunt(men ikke skriker at hun må slanke seg)? Har noen et godt tips eller forslag til meg? Hun er også sånn typisk som skal konkurere med søstrene sine på å ha det beste, den beste familien osv. Så gjerne noe hun kan skryte av også. Da burde mormor bli litt fornøyd i alle fall :) Kurven har jeg allerede så den legger jeg ikke i de 400kr.

Hvis noen har noen tips til hvordan jeg kan få det til å se fint ut så tas det i mot med takk også! Fantasien har nå stoppet opp :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe tørket frukt å legge oppi kurven(aprikos, jordbær osv).

nøtter(passer bra no i julen)

forskjellige deilig oster, kjeks og gele(sånne små krukker. de er deilige å ha på ostene!!) vet at man får kjøpt sånt på Meny f.eks.

Skrevet

En flaske vin? God sjokolade? :)

Skrevet

Ble litt muffinsposer, kofekt, sjokolade og drops :) Ble fort mye mer enn planlagt :P Har noen noe tips til hvor jeg kan kjøpe kurv? Den jeg hadde tenkt til å bruke er for høy på sidene og hanken for lav så det blir ikke bra i den :(

Skrevet

Duftlys, et koselig blad, god hudkrem, blomst, vin

Skrevet

Et bilde av dere :)

Hadde vi rukket å tatt et fint bilde av oss skulle vi absolutt tatt det med :) Svigerinnen min er høygravid med første biologiske oldebarnet også :) Vi måtte nesten hatt med frøkna til samboer på bildet også. Hun har jo vunnet alles hjerter<3 Nå fikk jeg veldig lyst til det! Kanskje vi skal prøve å få det til, til bursdagen hennes :) Da har babyen kommet også så kan vi ta begge familiene :) Og lillebroren vår :) Åhhh takk for en god ide! Bare så synd vi ikke rekker det denne uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...