spørsmålstegnet Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hva er det du håper ligger under juletreet med en merkelapp til deg fra kjæresten? Endret 11. desember 2012 av spørsmålstegnet
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Et gullsmykke. Har ønsket meg det siden han gikk ned på kne med gullring. Anonym poster: 3f08149bacd259e528770b62fe6743dc
gjestSofia Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Kamera. Eller en av di der nye kule mobilen, snart på tide å følge med i tiden.;-) elles har jeg allerede kjøpt en liten gave fra han selv, en krem fra decleor som gjør underverker for huden.. Og skal snart bestille en til:-)
Amens Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Fra mannen min ønsker jeg meg noe teknisk, men mest av alt ønsker jeg at bestefaren min som er veldig syk skal bli frisk og komme hjem igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Få tilbake mannen i mitt liv.......................... Anonym poster: d5c2aaaf7d48abe27066f0ee5f9864ae
Gjest tarandus Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Egentlig ikke noe spesielt. Jeg er enkel med det at jeg blir glad for alt
Gjest Bobler Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Samsung Galaxy s3. Ganske så sikker på at jeg får den også, fra han og pappa.
skruf Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Jeg ønsker meg egentlig ikke noe spesielt fra mannen min, han er alltid god på å komme på gaver:) Men jeg ønsker meg pastagryte, ullsokker, ullundertøy, bodylotion til parfymen jeg bruker, noen bøker, ny fiskestang og flere sluker, fiskeveske.... Smykker og parfyme får jeg alltid av pappa:)
SurSilden Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 Store ønsker, men er lov å ØNSKE!! KitchenAid kjøkkenmaskin og symaskin !
shoppedilla Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har ønsket meg kjeler, sånn frityrkoker som nesten ikke bruker fett, rosa elektrisk tannbørste, sølvkjeder med hjerter og sølvringer med hjerter. Så skrev jeg at jeg ønsket meg spa eller en reise sånn at han og jeg kunne gjøre noe bare oss to og bare være kjærester. Vi er mer foresatte, venner, naboer, sønn/datter enn kjærester. Lagde ønskeliste til han i går Det som ikke står skrevet, men som jeg ønsker meg er forlovelsesring og at han er klar for flere barn. Det er to ting jeg vet ikke skjer med det første så lite vits å gni inn på han.
Gjest Badebuksa Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Sånn realistisk sett? Noe fint som er plukket ut spesielt til meg, med tanke på hva jeg ville likt
Larry Croft Skrevet 23. desember 2012 #15 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Håper at det er en litt ironisk gave, noe han har hintet til xD også kjøpte han et spill jeg ønsket meg på Steam :D Endret 23. desember 2012 av Pathos
plix Skrevet 24. desember 2012 #16 Skrevet 24. desember 2012 Jeg ønsker gaver som føles som om de har en "mening bak", om dere skjønner? Jeg får dårlig følelse når jeg får gaver i kategorien "pliktgaver". Jeg setter pris på hver og en gave, men jeg ville helt ærlig heller fått et kort med noen ord enn en gave kjøpt for å kunne huke meg av gavelisten Om det hadde resultert i et par gaver, evt ingen, men flere kort eller slikt hadde ikke spilt noen rolle I år prøvde jeg noe nytt, ga kun gaver til de jeg fant til, resten fikk litt hjemmelaget snop og et vedlagt kort/brev med en personlig julehilsen. Er ikke gjerrige tanker bak, altså. Ønsker dere en god jul :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå