Lista Skrevet 11. desember 2012 #1 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Pga. mye bruk av kritt på dagtid blir jeg utrolig tørr på hendene, og trenger en håndkrem jeg kan ta med på jobb. Hjemme/før jeg legger meg bruker jeg shea butter hand cream fra L'Occitane og er veldig fornøyd med den, men på jobb må jeg ha en lettere krem slik at jeg kan gå tilbake med det jeg driver med med en gang. Den fra L'Occitane er jo veldig fet, og jeg vil ikke "grise til" elevene heller Håper dere har noen "enkle" håndkremer å anbefale meg! Endret 11. desember 2012 av Lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 11. desember 2012 #2 Del Skrevet 11. desember 2012 http://www.feelunique.com/p/Crabtree-Evelyn-Citron-Honey-Coriander-Hand-Therapy-100g Jeg bruker denne og er veldig fornøyd! Den lukter godt og jeg synes den trekker inn ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 12. desember 2012 #3 Del Skrevet 12. desember 2012 Clarins sin. Vender alltid tilbake til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 12. desember 2012 #4 Del Skrevet 12. desember 2012 Comfort zone skin defender håndkrem , trekker fort inn og gir mye fukt. Har solfaktor og det er kjekt på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 12. desember 2012 #5 Del Skrevet 12. desember 2012 EOS sin var ikke så verst synes jeg, men har heller ikke så veldig tørre hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 12. desember 2012 #6 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg synes også EOS sin er god til hverdagsbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludopluto Skrevet 12. desember 2012 #7 Del Skrevet 12. desember 2012 jeg synes de andre kremene fra L'Occitane er mindre fete enn Shea butter varianten. Og Crabtree and Evelyn sine håndkremer er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 12. desember 2012 #8 Del Skrevet 12. desember 2012 Håndkremen i Hemp-serien til BodyShop er den beste ever! Jeg har tørre hender, og har ikke funnet noen andre som matcher den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 12. desember 2012 #9 Del Skrevet 12. desember 2012 Restylane sin er min favoritt! Den trekker raskt inn og gir myke hender. http://www.restylane.com/nn-NO/Norway/Skincare/Hand-Cream/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 12. desember 2012 #10 Del Skrevet 12. desember 2012 Mange av kremene som nevnes her lukter mye. Selv er jeg veldig fornøyd med Dermalogica multivitamin hand and nail treatment. Jeg bruker den kun om vinteren når jeg har litt tørre hender - den er lett, trekker fort inn, drøy og lukter lite men friskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Håndkremen i Hemp-serien til BodyShop er den beste ever! Jeg har tørre hender, og har ikke funnet noen andre som matcher den. Takk for innlegg, men hvis du ser i overskriften er det nettopp denne typen krem jeg ikke er ute etter Ellers; takk for forslag, folkens edit: mangla et ord Endret 12. desember 2012 av Lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå