AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Hei! Lurte på om noen her inne på kvinneguiden spiller my smurfs village på mobil og har samme problemet? Hver gang jeg trykker play, kræsjer appen, så jeg har ikke fåt spille på flere uker. Har sendt klagemail til beeline om dette, og de sier bare de ikke har tid til å ordne det, men har sendt rapport videre til utviklerne av spillet. Jeg har lest at alle som sender klage til dem, får samme svar, men ingenting blir ordnet. Er det noen som har samme problemet, eller som har hatt problemet men fått ordnet det på noen måte? Jeg er irritert fordi spillet ikke funker og fordi de ikke orker å gjøre noe med det. Skal de utvikle et spill må de ha kapasitet til å ordne feilene!!! Spiller på HTC Sensation, Andriod, så game center har jeg ikke. Noen som kan hjelpe en stakkar spillavhengig? :( Jeg gråter snart, er på level 36 og vil ikke miste alt!! Har spilt i nesten et år og brukt mye tid på dette :'( Anonym poster: c7ff5d38c54b622ef21b93afb2217fb5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 dytt Anonym poster: 74aa85c8a6b5e3a4cfb2e137abbc231b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå