Gå til innhold

Diesellokket sitter fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med at lokket til dieseltanken på bilen har sittet fast? Det begynner å bli et problem nå som dieselen går mot slutten... Trodde først det hadde frosset fast, men har varmet det opp over lengre tid uten at det hjalp. Lurer på om det rett og slett er låsen som har låst seg. Jeg drar og drar i "spaken" for å åpne det, uten at noe skjer. Den vanlige klikkelyden som kommer når lokket åpner seg, uteblir også... Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde med min bensinklaff, for det er den metallklaffen du mener sant? Fjøra kruka, det endte med at jeg måtte stå fremme og, i mitt tilfelle, presse spaken ned mens jeg fikk tilfeldige til å vippe opp lokket med en nøkkelspiss eller noe bak der. Da hadde fjøra altså slutta å spenne slik at det var ingenting som pressa opp lokket når spaken gikk ned.

Prøv det?

Anonym poster: e03762495db29fb7245ae7cb6284077c

Skrevet

Kjør innom bensinstasjon og hør om de kan hjelpe deg? (Ja, det finnes fortsatt bensinstasjoner hvor de ansatte kan andre ting enn å lage gatekjøkkenmat eller steke brød - Esso på Tveita/Hellerud og Statoil på Østensjø er to av dem).

Anonym poster: 1c6fe727d3310a49b0f5e6c3633dfa17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...