Gå til innhold

Juleantrekk jente 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et litt teit problem :P

Snuppa mi trenger noe å ha på seg til jul. Jeg har bare gutter fra før, så sliter med penklær til henne.

Jeg har kjøpt en veldig søt mørk grå kjole, uten armer, med en svart sløyfe på det ene brystet. Men hva mer enn kjolen kan hun ha til? Selv ville jeg jo gått for svart strømpebukse, men det går kanskje ikke på så små barn? Og har hun body under, eller trøye med jakke? Hvordan fungerer dette på jenter? Som dere skjønner har jeg pyntet henne veldig lite hittil..

Noen som kan forbarme seg over en stakkars uvitende tidligere bare guttemamma? ;)

Skrevet

Hun kan jo ha en fin cardigan eller bolero over. Kortermet hvit body under fungerer jo også. Svart strømpebukse syns jeg er fint, men alle farger fungerer jo.. rød, hvit, grå osv. De har noen søte strømpebukser i forskjellige farger med skimmer/glittertråder i på H&M. Fine til best :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Naturhvit ullbody og hvite strømpebukser. Jenta kommer til å grise til kjolen uansett, så la henne i det minste ha det behagelig :wink:

• Liker 5
Skrevet

Ok, så hvitt går an altså.. Det har jeg neimen ikke tenkt på ;) og kortarmet body var jo lurt, redd hun skal bli kald på magen og da. Og et spørsmål til da: bruker man sko på de? Hun går ikke ennå, og bruker ikke noe annet enn sokker/strømpebukse hjemme.

Skrevet

Jenta mi hadde en rød kjole som bestefaren hadde kjøpt. Så hadde hun en hvit blondebody(med litt rødt mønster på kragen) og hvite strømpebukser. Og svarte tøy-ballerina sko:) Var så utrolig søt:)

Skrevet

Jenta vår skal ha en hjemmesydd (ikke av meg) lilla kjole, med hvit strømpebukse og kortermet hvit body under. Jeg har også kjøpt en kjempesøt hvit bolero på Sparkjøp som hun skal ha over der. Men det er altså greit å kunne ta av henne den (samt kjolen - det er ikke så ofte de holder seg på en hel kveld :ler: ) om hun blir varm.

Jeg har også kjøpt noen utrolig herlige lakksko på H&M som hun skal få ha på seg dersom bestemoren og tanten tar henne med seg i kirken. Hun går da så det trengte hun, men du får også tak i type ''tøflesko'' uten stiv såle som ser ut som pensko. :jepp:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har et litt teit problem :P

Snuppa mi trenger noe å ha på seg til jul. Jeg har bare gutter fra før, så sliter med penklær til henne.

Jeg har kjøpt en veldig søt mørk grå kjole, uten armer, med en svart sløyfe på det ene brystet. Men hva mer enn kjolen kan hun ha til? Selv ville jeg jo gått for svart strømpebukse, men det går kanskje ikke på så små barn? Og har hun body under, eller trøye med jakke? Hvordan fungerer dette på jenter? Som dere skjønner har jeg pyntet henne veldig lite hittil..

Noen som kan forbarme seg over en stakkars uvitende tidligere bare guttemamma? ;)

I all verden, skal dere i begravelse? Kle et lite barn i mørkegrått og svart? Skal du selv også ha på deg klær i slike triste farger? Det er så mye flott i glade farger for småbarn, Gå heller for grønt, rødt og hvitt i anledning julen er mitt forslag :).

Skrevet

Selv ville jeg livet opp det grå med en litt glad farge under. Rødt og grått er jo fint sammen, så rød vanlig body, rød strømpebukse, og noen tøy-pensko. Har hun hår nok, kan jo sløyfe/hårbånd være fint (i hvertfall til den blir dratt ut :P). Kan fint bruke rosa og hvitt også til grått. :)

Anonym poster: fdb2c0c3826997611ee933fc4849e18e

Skrevet

Min er bare et halvt år. Har kjøpt en søt brunlig kjole på hm. Skal ha hvit body med blondekrave under og hvit strømpebukse. (Syns det er fint med mørke farger også jeg:))

Da har hun en fin body og fin strømpebukse, så når kjolen kommer av (rimelig tidlig regner jeg med), så er hun likevel fin:)

Anonym poster: ea99e0c4658c84875f1b784a764ec010

Skrevet

Jeg ville prøvd å friske opp det mørke litt. Hva med lys rosa strømpebukse, lys rosa body og lys rosa hårspenne?

Eller knallrosa strømpebukse, body og hårspenne.

Jeg liker farger, synes det ser litt trist ut med mørke farger og jordfarger på barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...