AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Hei. Jeg er i en tidlig vurderingsfase. Jeg må nok tenke mye mer før jeg evnt ville gjort det slutt med min samboer. Vi har vært sammen i to år, i det siste har det blitt mye diskusjoner, og jeg stiller meg for tiden spørsmålet om dette forholdet er bra? Kunne jeg hatt det bedre? Er det bedre å faktisk være singel en stund? Vi har det fint sammen og jeg ser for meg en fremtid med han, men samtidig så er jeg så usikker på om dette er riktig. Uansett. Poenget er.. Vi leier en leil. sammen. Hadde det skjedd et brudd aner jeg ikke hvordan jeg skulle gjort det med leil. Jeg har en hund og to katter også, så vanskelig å finne. Hadde vært best å eid selv såklart. Jeg er dog bare 19, men har fast jobb. Likevel hadde det blitt vanskelig å skulle betalt 8000 i mnd på en leil. Hmm... Hva gjorde dere etter brudd om dere leide sammen. Hadde det blitt brudd hadde det nok skjedd litt vennskapelig, ingen hadde kasta noen ut. Men på en annen måte håper jeg aldri det blir brudd og ønsker meg en fremtid med ham. Dette er vanskelig, kan jo håpe på vi bare er i en vanskelig periode i forholdet. Menmen, håper noen kan svare meg likevel. Klem fra meg Anonym poster: 99b72e5d2c009155211320ac6752e311
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Hvis leiekontrakten er det som hindrer deg i å slå opp, bør du nok slå opp. Når det er sagt, skjønner jeg at det praktiske er en bekymring. Da jeg og eksen slo opp, fortsatte vi å bo sammen som venner i nesten et halvt år. Det gikk helt fint for oss, men det er nok ikke alle som hadde taklet den løsningen. Anonym poster: 1670104bae01878e9f1c1b51fd5868c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå