Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse meg selv, for det her er ekstremt plagsomt! :(

Jeg er i ett forhold med en mann jeg er veldig glad i, og til nå har det gått veldig bra. Problemet er at jeg har så lett for å bli redd og nervøs for småting. Jeg merker hver minste lille forandring hos han og går i perioder konstant med klump i magen. Skal sies at jeg absolutt ikke har noen grunn til å ha det sånn, men det skjer av seg selv. Er han sliten av jobb, svarer kort på mld, er stille eller i dårlig humør knyter magen min seg som om den forbereder seg på at det blir slutt. Jeg lar jo ikke det her gå utover han på noen måte, bortsett fra at jeg har sagt at jeg i perioder kanskje trenger litt ekstra oppmerksomhet. Vi hadde en diskusjon i helga, kan ikke engang kalles en krangel, og der kom den ekle følelsen igjen. Jeg blir så sliten og lei! Jeg ødelegger jo for meg selv ved å automatisk tolke alt han sier eller ikke sier negativt. Jeg sliter til tider med depresjoner og panikkanfall, og det er jo som regel i disse periodene det er værst, ellers kan det gå ganske bra. Det er jo hodet mitt som er problemet, men jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det. Det er som om en del av meg allerede har bestemt seg for at det kommer til å gå til helvete, og det sliter meg rett og slett ut. :(

Anonym poster: 857ef49c7ab23c8c18b03265ba6cf9de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre så altfor godt hvordan du har det. :/

Jeg er helt lik deg, og jeg prøver å jobbe med meg selv, men det er ikke lett.

Jeg har blitt sånn av mine tidligere dårlige erfaringer.

Jeg går til psykolog og har fått diagnosen unnvikende personlighetsforstyrrelse. Kanskje du har det også?

Anonym poster: 043b71a327259b39906dae3602354b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...