Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet i vår på folkehøgskole. På denne skolen går det mange spesielle folk, og i starten var jeg faktisk i sjokk! Jeg og hun ene i klassen min ble bestevenner, vi var sammen hver dag, 24/7 faktisk. Vi fortalte alt til hverandre, og hun ble faktisk den beste veninnen jeg har hatt!

Vi bestemte oss for å bytte rom sammen. Etter hvert begynte hun å avlyse planene våres og være med andre, noe som gikk greit i starten. Tilslutt kom det til et punkt at jeg begynte å irritere meg over det. Jeg prøvde å ta det opp, men hun latet som ingenting og sa at alt var bra. Det var slitsomt å ikke kunne snakke med henne om det. JEg fikk ikke sove om nettene for jeg var så irritert. Tilslutt fikk vi endelig byttet rom. Denne "besteveninnen" er en ganske ressurssterk person, og hun er skolens mest populære/sosiale. Samtidig vet jeg at hun er falsk, hun har så og si baksnakket alle på skolen til meg. Og nå er hun kjempehyggelig mot dem, det sier jo litt om hvor falsk hun er. Jeg begynte å bli oppgitt over henne og startet å vise det. Da ble hun skikkelig sur og nå føles det som om hun hater meg og prøver å få alle på skolen imot meg. Jeg vet hun baksnakker meg. Jeg hadde også en bestekompis på skolen. Vi er ikke venner lenger pga hun har fått han på hennes lag. Han tror jeg bare er en veldig sur person når jeg egentlig bare har det helt jævlig.

Jeg griner hver dag, og holder på å bli gal! Jeg føler at alle bare misforstår meg pga dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg er psykisk utslitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fokuser bare på henne! Det er da mange andre på skolen som du kan være venn med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...