Gå til innhold

Jakten på en Maggie Sottero-kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang og intens leting har jeg endelig funnet en brudekjole jeg virkelig falt for. Jeg har lenge vinglet mellom chiffon og blonde, og denne har begge deler! Den er stilt ut i en brudesalong, men kun i størrelse 32 (!) (Hvor mange voksne bruder er det som får på seg størrelse 32, da?!) Hun som jobbet der trodde ikke det var noen vits i å la meg prøve den, siden jeg er en str 38 og sannynligvis ikke ville få den over hoftene. Det hadde hun sikkert rett i. Hun kunne bestille kjolen i min størrelse (dvs bestille den etter at jeg har betalt den). Men jeg er jo nødt til å prøve kjolen på, før jeg evt. bestiller den. Vet jo ikke om den er fin på MEG selvom den er fin på utstillingsdukken ;)

Jeg klarer ikke å få kjolen ut av hodet, og vet ikke hvordan jeg skal få prøvd den på. Har ringt et par andre brudesalonger som fører Maggio Sottero, men de hadde ikke denne modellen.

Hva gjør jeg?

Her er skjønnheten:

http://www.maggiesot...spx?style=A3658

Anonym poster: 3dbcb47c1c22faed0088c06b647b6b46

Anonym poster: 44dd7992d26689d355eb849b7c2a4d84

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet (endret)

Du reiser ditt de har den i din størrelse. :biggrin:

Jeg skjønte det da det var snakk om min kjole og ikke minst størrelse... men en str38 burde de ha flere steder. Ta en ringerunde, må da være en del MS forhandlere i dette landet.

Dessuten er man ikke komplett idiot dersom man faller og kjøper en brudekjole uprøvd.Det kan gå helt fint. :)

Endret av kiara_pusen
Skrevet

Jeg tenker at kroppsfasongen din her er ganske avgjørende for om du passer kjolen veldig godt eller ikke.

Jeg synes dette er en veldig krevende kjole, fordi plasseringen av formene på hele kroppen har mye å si.....Jeg hadde ikke tatt sjansen - rett og slett fordi det er så mange andre flotte kjoler som blir utrolig fine når man får prøvd dem på - og like mange som man tror blir kjempefine, men som ikke er det på akkurat ens egen passform.

Anonym poster: ca48825ea6fc0ef5f949632fd799c01e

Skrevet

Jeg tenker at kroppsfasongen din her er ganske avgjørende for om du passer kjolen veldig godt eller ikke.

Jeg synes dette er en veldig krevende kjole, fordi plasseringen av formene på hele kroppen har mye å si.....Jeg hadde ikke tatt sjansen - rett og slett fordi det er så mange andre flotte kjoler som blir utrolig fine når man får prøvd dem på - og like mange som man tror blir kjempefine, men som ikke er det på akkurat ens egen passform.

Anonym poster: ca48825ea6fc0ef5f949632fd799c01e

Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Har erfart dette mange ganger, og fått meg noen overraskelser, men jeg tror faktisk denne kjolen vil sitte veldig fint på meg. Jeg har prøvd noe lignende og det har i hvert fall vært vellykket. Jeg er slank og har en veldig smal midje (etter iherdig slanking de siste månedene :danse: ) Men jeg er ikke sånn modellhøy, så den må nok legges opp noen centimeter. Men tror ikke jeg tør å kjøpe uten å prøve.

Skrevet

Du reiser ditt de har den i din størrelse. :biggrin:

Jeg skjønte det da det var snakk om min kjole og ikke minst størrelse... men en str38 burde de ha flere steder. Ta en ringerunde, må da være en del MS forhandlere i dette landet.

Dessuten er man ikke komplett idiot dersom man faller og kjøper en brudekjole uprøvd.Det kan gå helt fint. :)

Ja, jeg får kanskje legge ut på Norgesturné ;) Det er ikke så voldsomt mange MS-forhandlere, så er jo ikke sikkert noen har den i det hele tatt. Jeg får nok ringe litt mer rundt, evt. sjekke om noen har den hos "Söta bror". Æsj, kjenner jeg er litt forsynt av hele kjolestyret. Har vært så utrolig mange steder, men aldri vært i nærheten av å falle så pladask for en kjole før.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ja, jeg får kanskje legge ut på Norgesturné ;) Det er ikke så voldsomt mange MS-forhandlere, så er jo ikke sikkert noen har den i det hele tatt. Jeg får nok ringe litt mer rundt, evt. sjekke om noen har den hos "Söta bror". Æsj, kjenner jeg er litt forsynt av hele kjolestyret. Har vært så utrolig mange steder, men aldri vært i nærheten av å falle så pladask for en kjole før.

da hadde jeg sendt en mail til de store forhandlerne i Sverige. Jeg reiste til London, og det endte jo slik det gjorde. :fnise:

synes kjolen var råflott! så ikke gi opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...