Gjest JOMAR Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Jeg fikk brev i posten om at jeg har forhøyet leververdi, og må komme tilbake for å ta flere prøver. Det er noen uker til jeg skal tilbake, og jeg kjenner at jeg er litt engstelig. Noen som vet hva som kan være mulige årsaker? Jeg ble litt redd... Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Det kan være så utrolig mye. Som oftest er det ingenting farlig, men er greit å sjekke det helt ut. Har du vært syk på noen måte i det siste? Hadde du drukket alkohol dagene før blodprøven? Anonym poster: 7475478cebc91de4bdc60dd454b1f9f6
Gjest JOMAR Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Det kan være så utrolig mye. Som oftest er det ingenting farlig, men er greit å sjekke det helt ut. Har du vært syk på noen måte i det siste? Hadde du drukket alkohol dagene før blodprøven? Anonym poster: 7475478cebc91de4bdc60dd454b1f9f6 Jeg hadde en begynnende forkjølelse den dagen prøvene ble tatt. Kan det ha noe å si? Jeg kan ikke huske at jeg hadde drukket alkohol i dagene før. Prøvene ble tatt midt i uka, og jeg drikker bare i helgene så jeg tror det var en stund siden alkoholinntak. Har jeg grunn til å være bekymret?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Jeg hadde en begynnende forkjølelse den dagen prøvene ble tatt. Kan det ha noe å si? Jeg kan ikke huske at jeg hadde drukket alkohol i dagene før. Prøvene ble tatt midt i uka, og jeg drikker bare i helgene så jeg tror det var en stund siden alkoholinntak. Har jeg grunn til å være bekymret? Leververdiene kan øke litt ved forkjølelse, så godt mulig det bare er det. Medisin som Paracet kan også gi forhøyet leververdi. Det er nok ingen grunn til å engste seg Så lenge du føler deg frisk og fin, er det nok ikke noe alvorlig. Anonym poster: 7475478cebc91de4bdc60dd454b1f9f6
Sugerøret Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 er du overvektig? Fett i lever kan gi forhøyede leververdier,uten at det er farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå