Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :nissevink:

Trenger litt hjelp. Skulle vært en tur på ikea leangen i dag. Men hvordan kommer jeg meg dit med buss? Noen som vet hvilken buss, og holdeplass jeg må gå av ved?

Takk for eventuelle svar :blomst:

Skrevet

Skal vi se... Travbanen er rimelig nærme, gartnerhallen lurer jeg på om det stopper en ved også. Tror du kan ta buss 6 mot Værestrøa i hvert fall. Men ring ruteopplysningen på 177, de kan svare deg :)

(Og noter gjerne her, for jeg må på Ikea en tur igjen snart og husker aldri hvilke busser det er lenger)

Skrevet

Tror det går gratis buss fra Britannia en gang i timen - gjorde det før ialle fall!

Skrevet

Buss nr 7 til Reppe/Vikåsen, gå av på travbanen :)

Skrevet

Tror det går gratis buss fra Britannia en gang i timen - gjorde det før ialle fall!

Ikea-bussen er lagt ned :sukk:

Skrevet

Jeg fant fram! Tok buss nr7 til travbanen;) Man kan ta buss nr 66 også så jeg, i hvertfall hjemover! Tusen takk for hjelpa :-D

Skrevet

6 til Værestrøa kan man ta, men blir pittelitt lengre å gå.

Kan også ta 301, 37 og Timesekspressen til Stjørdal. Alle passerer Travbanen :)

Skrevet

Det er mange busser som går forbi travbanen. Du kan også ta buss 18 som stopper ved iskremfabrikken. Jeg tror det skal være litt nærmere enn travbanen.

Irriterende at atb tok bort 11 sin rute innom ikea!

Skrevet

Det er mange busser som går forbi travbanen. Du kan også ta buss 18 som stopper ved iskremfabrikken. Jeg tror det skal være litt nærmere enn travbanen.

Irriterende at atb tok bort 11 sin rute innom ikea!

Trodde det var bare midlertidig pga av all ombygginga på veinettet? Det som stod på oppslaget inne på bussrutene på Ikea i hvert fall :)

Skrevet

Trodde det var bare midlertidig pga av all ombygginga på veinettet? Det som stod på oppslaget inne på bussrutene på Ikea i hvert fall :)

Hmmm, men den eneste bussen som gikk innom har endre rute totalt? Syns det er rart at nr 18 ikke går innom fordi den har nesten lik rute som 11 hadde før, og med veien den kjører så er den ikke innom de veiene berørt av veiarbeidet, tror jeg?

Har egentlig ikke peiling, her i huset klages det på det som klages på kan :fnise: neida :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...