Gå til innhold

Trenger motivasjon til å komme meg på trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nærmest støttemedlem på elixia.

Jeg har helt noia for å dra å trene, føler at alle glor på meg og jeg synes det er så ukomfortabelt å være på treningsenteret. Jeg har blitt litt for stor for mitt eget beste og må jo trene! Men alle ser jo hvorfor jeg er der, og jeg føler at alle dømmer meg. Jeg vet at mange andre sliter med dette, men hvordan skal jeg klare å dra på trening når jeg bare vil gråte av tanken? Det er jo helt latterlig :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det. Sannsynligvis legger ikke andre merke til deg en gang. Ikke slemt ment, men folk er opptatt med sitt på trening og sitter ikke og glor på alle andre. Eneste jeg legger merke til av andre folk når jeg er på trening er de jeg trener med, hvis noen står rett ved siden av og har forferdelig teknikk, eller superkjekke mannfolk :fnise:

Dra på trening du, kos deg, gjør det du skal og ikke bry deg med hva alle andre tenker. :)

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av Asker anbefaler jeg Friskvernklinikken. Der er du ikke alene, for å si det sånn.

Anonym poster: eb6a471125f68a37715f2caad8d9a5f5

Skrevet

Jeg er enig med Envy over her. De fleste bryr seg mest om seg selv og sin egen trening når de er på treningssenteret.

De eneste gangene jeg bryr meg om de andre som er rundt meg er hvis de står helt oppå meg i frivektsrommet, som forøvrig er litt for lite på senteret jeg trener på.

Anonym poster: 06ed5efb112e506c6e1744fdc7eb99bc

Skrevet

Jeg er en person som vanligvis bryr meg mye om hva som er rundt meg, mennesker og alt... :fnise: Ikke alltid like positivt, kanskje. Men på trening bryr jeg meg ikke om NOEN! Hvis det er noen som er ganske store f.eks., tenker jeg at de er kjempeflinke og at det står respekt av dem. Men stort sett tenker jeg ikke over noen i det hele tatt, uansett hvordan de ser ut, liten/stor, ung/gammel, hvilke treningsklær man har på seg osv. Tenk hvor FLOTT man blir av trening! Og om man klarer å dra på trening hvert fall tre ganger i uken blir det til rutine, og etter hvert blir det nesten som en selvfølge å trene - og voila! :D Press deg selv til å dra på trening! Det blir lettere og lettere for hver eneste gang, jeg lover! Skulle sååå ønske jeg kunne dratt med deg på trening, skulle vist deg at det ikke er skummelt i det hele tatt! :) Masse lykke til!!

Anonym poster: f2824487a910b5cbf4f6b093ed62f71e

Skrevet

Johu, jeg kom meg på trening!

Og i dag brøt jeg også en barriere jeg alltid har hatt, jeg testet ut et apparat!

Jeg ble så sur på meg selv som var så pysete, så jeg satte musikk i øra og slengte meg på en sykkel og sykla i et kvarter etter gruppetimen. Utrolig deilig.

Nå må jeg bare prøve å holde den selvtillitten gående, det kan ikke være en kamp å gå på trening hver gang... Men takk for hjelp!

• Liker 2
Skrevet

Åh så flott å se at du kom deg! :) Jeg sliter med akkurat det samme som du beskriver. Har hatt det slik også i gymtimer da jeg gikk på barneskolen, ung.skolen og vgs.. Endte opp med stryk i gym :/ Ser på vekta og tenker at jeg må komme meg opp på treningssenteret. Heldigvis er det jo andre aktiviteter man kan gjøre. Pleier å sykle en lang tur, der jeg vet det blir mange oppoverbakker. Ellers går jeg i terreng og bruker naturen for hva den er verdt :) Men trenger også styrketrening, eier ikke styrke i kroppen.

Syns du er kjempe tøff. Og veldig flink. Stå på :)

Anonym poster: 068936c4210457e3b290bd9b702d8984

Skrevet

Johu, jeg kom meg på trening!

Og i dag brøt jeg også en barriere jeg alltid har hatt, jeg testet ut et apparat!

Jeg ble så sur på meg selv som var så pysete, så jeg satte musikk i øra og slengte meg på en sykkel og sykla i et kvarter etter gruppetimen. Utrolig deilig.

Nå må jeg bare prøve å holde den selvtillitten gående, det kan ikke være en kamp å gå på trening hver gang... Men takk for hjelp!

Kjempeflott, vær STOLT over deg selv! Dette klarer du, det er jeg 110% sikker på! Du dro dit i dag, og det viser at du er tøff! :)

Anonym poster: f2824487a910b5cbf4f6b093ed62f71e

Skrevet

Åh så flott å se at du kom deg! :) Jeg sliter med akkurat det samme som du beskriver. Har hatt det slik også i gymtimer da jeg gikk på barneskolen, ung.skolen og vgs.. Endte opp med stryk i gym :/ Ser på vekta og tenker at jeg må komme meg opp på treningssenteret. Heldigvis er det jo andre aktiviteter man kan gjøre. Pleier å sykle en lang tur, der jeg vet det blir mange oppoverbakker. Ellers går jeg i terreng og bruker naturen for hva den er verdt :) Men trenger også styrketrening, eier ikke styrke i kroppen.

Syns du er kjempe tøff. Og veldig flink. Stå på :)

Anonym poster: 068936c4210457e3b290bd9b702d8984

Hadde akkurat samme greia med gym, var det aller verste jeg visste. Så trening for meg assosieres ikke med noe godt. Men nå står jeg mellom normale størrelser og store størrelser i klær, og der vil jeg ikke være... Håper det kommer seg for deg også, det er en kamp ><

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...