Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2012 #1 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har hatt pause fra p-pille i 8 mnd, men vil nå begynne igjen. Har fått loette. men får ikke mensen før om 2-3 uker. Det jeg lurer på er om jeg kan begynne på de i dag? Selv om jeg ikke har mensen? Legen sa jeg måtte vente til jeg fikk mensen. Men rekner med at det pga da er jeg beskyttet med en gang. Hvor lang tid tar det før jeg er beskyttet om jeg begynner idag? Så lurer jeg på om andre bruker de og er fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 11. desember 2012 #2 Del Skrevet 11. desember 2012 Det står jo i heftet? Mener det tar en uke eller to før du er beskyttet om du begynner på Loette når du ikke har mensen. Jeg gikk på det før, men husker dessverre ikke siden jeg begynte på disse da jeg hadde mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2012 #3 Del Skrevet 11. desember 2012 Har ikke lest om det enda Har lest det før, men har glemt det. Orker ikke lese gjennom det. Lettere å bare få svar her. Men noen andre erfaringer med loette? Hvilke bivirkninger fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariatherese Skrevet 11. desember 2012 #4 Del Skrevet 11. desember 2012 Følg instruksene fra legen. Jeg har gått på loette i vel tre år nå. Jeg er fornøyd, men hadde noen bivirkninger helt i starten. Husker jeg hadde en del hodepine, og var litt kvalm. Men nå er det selvsagt ikke noe jeg tenker på, og har ingenting å utsette på pillene, annet enn at de er dyrere enn mange andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. desember 2012 #5 Del Skrevet 11. desember 2012 Elsker dem. Har gått på dem i en del år. Ingen mensen, ingen bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 11. desember 2012 #6 Del Skrevet 11. desember 2012 jeg gikk på dem før. Men hadde små blødninger hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariatherese Skrevet 12. desember 2012 #7 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg kan forøvrig ikke hoppe over mensen når jeg bruker dem, da får jeg bestandig en mellomblrønding. Som varer lenge. Men uansett, noen har gode erfaringer og andre har dårligere. Slik er det bestandig. Du må nesten bare prøve deg fram. Så får du selv se om du er fornøyd, etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 12. desember 2012 #8 Del Skrevet 12. desember 2012 Du kan begynne på dem nå, men da tar det en uke tror jeg før du er beskyttet. Har selv gått på dem i mange år uten noen bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novacane Skrevet 12. desember 2012 #9 Del Skrevet 12. desember 2012 Har gått på Loette i et halvt år ca, har ikke hatt noen store bivirkninger, slet litt med økt utflod de første ukene, men det gikk over. Veldig fornøyd sånn ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 12. desember 2012 #10 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg mistet sexlysten av de, og hadde mellomblødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advice Skrevet 16. januar 2013 #11 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har brukt Loette i ca. 1 år nå og hadde bare lengre blødning på det første brettet. Eneste gang jeg har hatt uregelmesig blødning er da jeg spiste reker og fikk diare, da begynte jeg å blø noen dager før jeg skulle ha mens. Og så har jeg det som kalles "urolige ben" noen ganger på grunn av dem. Men dette er større problem med andre p-piller og jeg har prøvd det meste. Etter at jeg begynte med Loette blør jeg mindre og perioden er kortere, noe jeg synes er veldig bra. Ellers har jeg ikke merket noen bivirkninger og skal fortsette på denne pillen. Jeg er kjempefornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 16. januar 2013 #12 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg brukte dem, men var ikke fornøyd. Mistet sexlysten, og ble et monster før mensen. I tillegg kunne jeg ikke hoppe over mensen med dem uten å få mellomblødninger. Men, erfaringer med p-piller er alltid individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 16. januar 2013 #13 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har begynt på Loette nå, og det er fjerde p-pillen jeg prøver. For å si det sånn - hvis denne pillen ikke holder mål, blir det spiral. Men foreløpig er jeg fornøyd: halvveis i brettet og ingen bivirkinger eller mellomblødninger. Og best av alt: ingen kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #14 Del Skrevet 16. januar 2013 Har gått på Loette siden jeg var 16 år gammel, altså i nesten 10 år. Har aldri hatt noen som helst problemer. Kan si på timen når mensen kommer hver gang, selv om jeg har en BMI på 16. Så kraftige er de nok, men jeg har hverken PMS eller noen plager på de. Anonym poster: 1d4c45ee814ea0e7bae27030c8a70adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokkelimonke Skrevet 16. januar 2013 #15 Del Skrevet 16. januar 2013 Hør på legenes anbefaling og les pakningsvedlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 16. januar 2013 #16 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg var veldig fornøyd med lette da jeg gikk på den! Jeg fikk ingen bivirkninger av den, noe jeg fikk av de fleste andre p-pillene... Nå tar jeg p-sprøyte og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå