Gå til innhold

Flørtende ansikt til ansikt, men tilbakeholden på SMS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gutten jeg liker veksler innimellom SMS. Da har han som regel en flørtende tone, og har til og med gitt meg et kallenavn. Innimellom spør han om jeg kommer på arrangementer hvor han skal delta. Jeg tok sjansen og ba han hjem til meg, han sa han hadde lyst, men i siste liten passet det ikke. (Han har en svært travel jobbsituasjon). Jeg prøvde å avtale et nytt møte om to uker, men dette svarte han ikke på.

Han er spontan, jeg liker å planlegge i god tid. Bør jeg prøve på nytt like før? Jeg blir så usikker om han er interessert eller ikke, for når vi møtes er han veldig flørtende og "frempå". Han overøser meg med komplimenter, er kjærlig og god.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville latt det være opp til han, la han ta litt styringen for når dere skal møtes osv. syns det er interessant å lese tråder som dette, der dama alltid unnskylder mannen for at han har en "travel arbeidssituasjon". Javel, har han det, bør han ihvertfall bli flinkere på sms, en kort tlf samtale dersom han virkelig er interesert. Tar bare et par min å sende avgårde en tekstmelding.

Anonym poster: 6efb8b3bb2632e5fb9f0a1ce17e77554

Skrevet

Send han en melding at han får si fra hvis/når han vil møtes. Da er ballen på hans side og du slipper å spekulere mer. ;)

Skrevet

Du skriver at han er spontan. Jeg ville ha sendt en melding en gang det passer for deg å møte ham, for å høre om det passer for ham også da. Passer det ikke da, ville jeg spurt direkte om han har LYST til å møte deg, og i så fall be han ta kontakt når det måtte passe. Jeg hadde det på samme måten, kjæresten min har faktisk en stressende jobb, og er mye ute på reise. Han sa at det er bedre at jeg maste, enn at han måtte risikere å såre meg fordi han ikke sendte melding. Det var ikke det at han ikke hadde lyst, men han er som sagt opptatt. Jeg har godtatt det, og vent meg til det, og det er ikke noe problem synes jeg. :) Lykke til!

Skrevet

Ikke alle som er like flinke å sende mod, og mange damer som kan bli småhysteriske da og tror ting har forandret seg siden dere sist snakket sammen. Ikke mas for mye, men vær gjerne litt impulsiv som ei aen og sier her.. Jeg er selv en person som ikke er god å svare i d hele tatt. Men blir selv frustrert hvis noen jeg liker ikke svarer med det første, kan fort bli usikker men så må du tenke alle er ikke like. Han jeg er sammen med nå måtte jeg ofte tekste til og tok som regel litt tid før han svarte, men da jeg ga han klar beskjed om jeg var intressert i han, skrev gjerne noen frekke fristende mld, tok det ikke lang tid før vi begynte å være sammen. Men hint litt til han når dere er sammen, se m han prøver å berøre deg, sette seg nærmere osv. D virker jo som du tror han liker deg. Så go for it, menpå en diskre måte! Gutter vil også jakte, er du for despo kan du ødelegge hele greia. Ikke lett, lykke til, bare ver deg selv.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...